Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

NAVEGACIÓ AHIR A PALS 27 DE DESEMBRE

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Previsions i vent actual / Previsiones y viento actual
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
cochiss
Usuari

Registrat: 20 Jun 2007
Missatges: 83

MissatgePublicat: Dc Nov 28, 2007 12:39 pm    Assumpte: NAVEGACIÓ AHIR A PALS 27 DE DESEMBRE Respondre citant

Hola windsurfistes!!! ( que dirieu per ací...)

Com natros som unos campaneros, ahir vam puchar a Pals a pastar-la!!
...castanyote des bons... Shocked Shocked Shocked vela 4.7 i problemes per passar los trencalls. Desprès mar gruesa rollo capitàn Frudesa al Cantábrico... olotes guapos!!

Lo llagostí canareu, l´amic Pitsica, les va passar putes, lo va pillar la centrifugadora nomès entrar i es va quedar tontu per tot el dia. Mai més entra amb lo gregal en plan chu-lin, a partir d´ara, CONCENTREIXION A FULL amic meu!! Twisted Evil Twisted Evil

El tonto de Palamós, l´amic "Lupe-Calleu", fent honor al seu mote, es va fotre un plat de pasta mentres montava i es va apretar massa l´arnés, de manera que portava mega mareig tot el dia.. Embarassed

I a mi la aleta me va "pentinar l´empeine", i porto un tajote a lo peu dels guapos.. a part de cops por todo mi cuelpo de tant que vaig pillar, la mar estava enfadada ahir... Sad

Un dia d´aquests tant solechat com dur, però més dur es estar aqui a la oficina feinechant...!!!!

Apa!!
(amics: la macro posterior va ser infalible.. a les 9 de la nit ella opinava també!! jaja...) Confused Confused Confused
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
JORGE PITSICA
Usuari

Registrat: 22 Oct 2007
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dc Nov 28, 2007 3:04 pm    Assumpte: PALOS Respondre citant

LA PUTA MARE QUE VA PARIR LO GREGAL... COM DIU EL COMPANY COCHISS AHI LAS VAIG PASAR PUTES A PALS BEACH , PRIMER AMB 4.2 FALTO DE POTENCIA VAIG SER DEVORAT PER UN MONSTRE QUE EM VA LLANÇAR A PENDRE PER CUL LO MATERIAL I JO CONGELAT I DESORIENTAT NO SABIA SI NEDAR FINS TROBAR LO MATERIAL O NEDAR PER SALVAR LA VIDA CAP A TERRA... DILEMA TOTAL. PERO EM VAIG DIR.. "ANTE TODO MUCHA CALMA"
AL FINAL EN MIG D´AQUELL MAREMAGNUMM VA A APAREIXER COM UN MIRACLE LA MEUA RICCI Y TOT LO DEMES INTACTE. INCLUS LO MASTIL.
CANVIEM A 4.7, LA COSA COMENÇA A TIRAR PERO A LES PRIMERES DE CANVI, BUMMM CHOFFF PLASH BRUFFFF BARABUMMMM.. UN ALTRE COP A MERCE DE LA CENTRIFUGADORA ASESINA..
AIXO VA SER UNA CONSTANT... PER UN MOMENT VAIG TROVAR A FALTAR LA FEINA... IMAGINEU LO TOCAT QUE ESTAVA..
DESMORALITZAT-ESGOTAT-FINS ALS COLLONS-CONGELAT...APUNT DE TIRAR LA TOVALLOLA PER SEMPRE... TERAPIA DE GRUP I
DESPRES DE UNAS PALMADITAS A LA ESPATLLA DELS COL.LEGAS, EM VA PUJAR LA MORAL PER FER UNA ULTIMA SORTIDETA.. SURTO COM UN COHET, PASO LA PRIMERA, LA SEGONA, LA TERCERA,.. QUASI QUASI JA S´ESCOLTAVA.. "EL PRIMER TRANSPORTE HA PARTIDO".. I DE SOBTE, DE LA NADA... LA TORMENTA PERFECTA FRENTE A MI...
BUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... I ALA PA CASA..
FABADITA REPARADORA..MINI SIESTA I A ESPERAR LA PROXIMA...
AHIR EM VAIG ADONAR COM DEIA LA CANÇO QUE "20 AÑOS (DE WINDSURF) NO ES NADA...
Tornar a dalt
Alex Pals SG
Usuari

Registrat: 22 Nov 2006
Missatges: 108
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Nov 28, 2007 3:43 pm    Assumpte: Respondre citant

A la Begur free Wave tmbe es va fer am el gregal a Pals, i les onades que hi havien...2-3 metres com per no pillar...

com a minim em vaig pude rentar les orelles Laughing

vagi bb

Àlex
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
juan_pals
Usuari

Registrat: 11 Set 2007
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dc Nov 28, 2007 6:31 pm    Assumpte: Respondre citant

Chociss campanero!!!!tots curran i tu a palos com un senyor .Habiam aket finde Very Happy
Tornar a dalt
cochiss
Usuari

Registrat: 20 Jun 2007
Missatges: 83

MissatgePublicat: Dj Nov 29, 2007 9:07 am    Assumpte: Respondre citant

Hombreeee Juanitooooooooo!!! et vam trobar a faltar, máquina! Wink Wink
¿campaneru? es una gran tradició i molt arrelada aquesta...

..no se com està la previ aquest finde.. alguna cosa entrará.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Previsions i vent actual / Previsiones y viento actual Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web