Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

kiters al trabucador

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
chuc
Usuari

Registrat: 31 Mar 2008
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Mar 31, 2008 6:29 pm    Assumpte: kiters al trabucador Respondre citant

aquet cap de setmana,men he adonat de que hi ha alguns kiters,(am l'accent no son de les nostres terres)que no estan a l'altura d'aquest sport.crec que la platja es de tothom aixo vol dir que tens que respecta la gent que paseja,que pesca,que menja a la platja en fi a tothom.
Aquets kiters que he anomenat adalt,no tenen respecte per ningu,no poden dir a la gent ,que alli estan ells i que no pots estar perque neciten molt de lloc per enlaira la cometa,(tot just es posen a un lloc on es pot fer una mica de marisc i tambe hi han taules per pugue menjar) .
jo ho he setit moltes vegades queixar-se dells, a mes d'un li ha caigut una cometa al damunt o al costat.
Aqui al trabucador hi ha una escola de kite i tinc que treurem el barret davan dells,perque han buscat un lloc on la gent no acostuma a anar alli,
es un lloc molt gran i no molesten a ningu
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
rikyslalom
Usuari

Registrat: 30 Jul 2008
Missatges: 15

MissatgePublicat: Ds Ago 09, 2008 3:07 pm    Assumpte: Re: kiters al trabucador Respondre citant

chuc escrigué:
aquet cap de setmana,men he adonat de que hi ha alguns kiters,(am l'accent no son de les nostres terres)que no estan a l'altura d'aquest sport.crec que la platja es de tothom aixo vol dir que tens que respecta la gent que paseja,que pesca,que menja a la platja en fi a tothom.
Aquets kiters que he anomenat adalt,no tenen respecte per ningu,no poden dir a la gent ,que alli estan ells i que no pots estar perque neciten molt de lloc per enlaira la cometa,(tot just es posen a un lloc on es pot fer una mica de marisc i tambe hi han taules per pugue menjar) .
jo ho he setit moltes vegades queixar-se dells, a mes d'un li ha caigut una cometa al damunt o al costat.
Aqui al trabucador hi ha una escola de kite i tinc que treurem el barret davan dells,perque han buscat un lloc on la gent no acostuma a anar alli,
es un lloc molt gran i no molesten a ningu

Tens rao dient aixo dels kiters,el problema per a ells es que si bufa Llevant tenen que anar a la platja per que si no apereixen a Sant Carles,conec els de l'escola,son bona gent que respecta a la resta d'usuaris del Delta,pero personalment conec bastants kiters d'alla,he tingut un parell de problemas amb un o dos kiters,ja em van avisar els de l'escola que a l'estiu van uns que es creuen que Trabu es d'ells,no respecten ni els seus companys de navegacio,per mi aquesta gent sel's hauria de treure la cometa i la taula.Pero l'unic que es pot fer i personalment ho fare,com se qui son,quan navegui per alla i els vegi venir,val mes que s'apartin,si no mels menjare i t'asseguro que ningu em dira res,els mateixos kiters estan fins els pebrots d'ells,el que pasa es que no volen problemes i s'en van a un altre lloc,em sembla que son valencians si no m'equivoco,pero no estic del tot segur.Algu ja els hi dira alguna cosa.Els problemes que jo he tingut han sigut sencills,m'he tingut que llençar a l'aigua per que passesin si no els podia fer mal,dos cops ho vaig fer i no m'han dit res,ni disculpes ni res,la propera seran ells els que s'aprtin,jo no fare res mes que seguir el meu rumb.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web