Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Algunes condicions del material pel súper X

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dt Abr 12, 2005 12:10 pm    Assumpte: Algunes condicions del material pel súper X Respondre citant

Serà obligatori la utilització del Casc!!!!
Les planxes podran tenir com a màxim 120 litres.
Les veles seran com a màxim de 6,7m2, no es permeten cambers.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
alex
Usuari

Registrat: 24 Feb 2005
Missatges: 25

MissatgePublicat: Dg Jul 17, 2005 10:47 am    Assumpte: Respondre citant

Jo crec que aquestes regles de cara a l'any que ve s'haurien de revisar, la que 6,7 metres de vela em sembla molt justet per vanegar amb condicions fluixetes, i amés no tothom pesa 65 kilets.

Jo crec que el que s'ha de limitar és la quantitat de veles, no les mides. (tots sabem que amb una planxa que pot dir com a màxim 34 cm d'aleta no li pots posar 9m2 de vela, però per exemple 7 o 7,5 si) per tant crec que s'hauria de revisar. A més, dur més vela no és sinònim de correr més. És simplement un tema de planejar amb condicions justes i tenir prou potència per saltar.

Apa-li

Alex Carabí
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dc Jul 27, 2005 2:25 pm    Assumpte: Respondre citant

HOLA ALEX

EL MOTIU PEL QUAL ES VA LIMITAR EL TAMANY DE LA VELA VA SER PER NO ENTRAR EN UNA GUERRA DE MATERIAL - COM VA PASSAR AMB LA FW-.

ES BUSCA LA FORMA DE QUE TOTHOM -SIGUI PRO O NO- PUGUI PARTICIPAR SENSE PROBLEMES. ENS CAL OBRIR AL MAXIM LES REGATES A TOTHOM I LA VERITAT ES QUE HA FUNCIONAT.

EN CADA REGATA TENIM GENT NOVA FEDERADA I A LA CLASSE I EN MOLTES OCASIONS ELS PROS QUE NO HAURIEN DE FALTAR A CAP FALTEN MOLTES VEGADES/

NO PODEM TANCAR CAP PORTA - GUST ESTEM COMENCANT- I NO TOTHOM TE VELES DE +DE 7M2.

MALGRAT TOT TENS PART DE RAO EN QUAN A LO DE ALETA DE 34CM PERO SEGUEIXO INSISTINT EN EL TEMA DE LA PARTICIPACIO
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
alex
Usuari

Registrat: 24 Feb 2005
Missatges: 25

MissatgePublicat: Dl Ago 29, 2005 12:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Xavi.

Crec sincerament que t'equivoques, ja que la guerra de material no consisteix en navegar amb més vela. Dur més vela no és igual a més prestacions, ja que precisament les maniobres són més difícils. L'únic que es guanya és que es pugui planejar una mica abans. Crec que navegar amb 6,5 m2 com a màxim a aquestes alçades és una mica "endarrerit", ja que qualsevol persona que navega amb la seva planxa de freeride ho pot fer amb 7,5 sense cap problema.

Serviria per exemple per a que es poguessin acabar més mànigues, ja que es podria planejar una miqueta abans, i com que acostumem a navegar a la nostra costa amb condicions de planeig límits ens aniria molt bé.

L'error és pensar que ara tothom s'ha de canviar les seves veles per unes de més grans i no és així. Les coses s'han de raonar. Si un planeja amb 12 nusos perfectament amb 6m doncs millor per a ell. No necessita res més. En canvi algú amb 80-85 kg amb una 6,5 difícilment planejarà. Això és tancar una porta, no poder fer servir una 7,2.

La guerra de material la tindrás si permemts planxes cústoms o número ilimitat de veles. Lo altre és adaptar el material al seu físic.

Si algú es pensa que per dur més vela és algún aventatge un cop es planeja s'equivoca.

D'altra banda t'explico que a la FW la guerra de material que hi pot haber no és per la mida del material, ja que tots coneixem les mides que funcionen, sinó per la diferència de qualitat entre diferents models. Aquest és un defecte que amb les planxes que fem servir per al super X s'accentua degut a que totes són molt diferents.

Un exemple: jo em presento amb una custom de 4 kg, amb la meva 6,5m, 6,2m, 5,8m amb les meves aletes de 34, 32, 30, 28, i 24 i amb el màstil per a cada vela i les seves respectives botavares de carbono. Això no és guerra de material?

El que s'ha de fer és limitar les quantitats no les mides de la vela. Per això va desapareixer l'slalom fa uns anys.

Buenu, a veure que us sembla.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web