Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Piñi Usuari
Registrat: 03 Nov 2005 Missatges: 2
|
Publicat: Dj Nov 03, 2005 10:07 am Assumpte: Regata de Begur |
|
|
Hola a tots!!
trobo molt bona idea lo de ballugar las provas d'una banda a l'altre en funcio de las condicions i sempre he recolzat aquesta idea, però creec que es fonamental que s'avisi previament quines regatas son movils i quinas no. En el meu cas, que estic vivint fora estic molt pendent del parte per si haig de venir o no. El dijou abans ja vaig veure que no faria vent a Pals i que ho hauria un bon parte de sud a França, com que a Pals no es faria la regata, es veia, no vaig venir. Si que ho hagues fet si hagues sapigut que anavam a França. Resultat: se m'anat en orris el treball que he fet venint a las provas aquest any, que per mi han soposat un gran esforç perque estaba tambe tot l'any fora. Ja se que esta fora es el meu problema, pero nomes demano que de cara endevant s'avisi amb antelacio.
best regards,
Piñi |
|
Tornar a dalt |
|
 |
XAVI-WCAT Usuari

Registrat: 26 Gen 2005 Missatges: 1670 Ubicació: Catalunya
|
Publicat: Dj Nov 03, 2005 8:03 pm Assumpte: |
|
|
TENS TOTA LA RAO,
EN BREU US DONARÉ LA SOLUCIÓ
XAVI |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Àllllex Usuari
Registrat: 21 Feb 2005 Missatges: 579
|
Publicat: Dt Nov 08, 2005 3:33 pm Assumpte: anuci regata mòvil. |
|
|
Crec que el tema regata mòvil és el futur i l´hem de potenciar al màxim.
El fet de poder decidir el mateix dia farà que disminueixi la possibilitat de "punxasu".
Per casos de regatistes que han de vindre de fora, o simplement no tenen la possibilitat d´ asistir-hi dos dies caldria anunciar si la regata és en categoria mòvil o no, aspecte que crec que depen més dels organitzadors que d´altres aspectes.
Via missatge al buscaviento es podria mirar de tindre informats a tots els federats ¿ no ?
Àllllex. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Marius Usuari

Registrat: 02 Feb 2005 Missatges: 1217 Ubicació: On faci vent
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Ramon Pastor Usuari

Registrat: 01 Mar 2005 Missatges: 181
|
Publicat: Dt Nov 15, 2005 12:46 pm Assumpte: |
|
|
Estic decor amb el que dieu!!!!
A mi tb em va passar el mateix que en Piñi!! ja que jo stic a Canaries i tb estic pandent dels partes per anar a les regates!!!
Crec que s'ha de definir tal y com diu en Marius!!!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Àllllex Usuari
Registrat: 21 Feb 2005 Missatges: 579
|
Publicat: Dt Nov 15, 2005 6:16 pm Assumpte: |
|
|
A tots els que heu quedat per davant meu en la classifica...no cal avisar-vos