Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Regata de Begur

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Piñi
Usuari

Registrat: 03 Nov 2005
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj Nov 03, 2005 10:07 am    Assumpte: Regata de Begur Respondre citant

Hola a tots!!

trobo molt bona idea lo de ballugar las provas d'una banda a l'altre en funcio de las condicions i sempre he recolzat aquesta idea, però creec que es fonamental que s'avisi previament quines regatas son movils i quinas no. En el meu cas, que estic vivint fora estic molt pendent del parte per si haig de venir o no. El dijou abans ja vaig veure que no faria vent a Pals i que ho hauria un bon parte de sud a França, com que a Pals no es faria la regata, es veia, no vaig venir. Si que ho hagues fet si hagues sapigut que anavam a França. Resultat: se m'anat en orris el treball que he fet venint a las provas aquest any, que per mi han soposat un gran esforç perque estaba tambe tot l'any fora. Ja se que esta fora es el meu problema, pero nomes demano que de cara endevant s'avisi amb antelacio.

best regards,

Piñi
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dj Nov 03, 2005 8:03 pm    Assumpte: Respondre citant

TENS TOTA LA RAO,
EN BREU US DONARÉ LA SOLUCIÓ Evil or Very Mad

XAVI
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Nov 08, 2005 3:33 pm    Assumpte: anuci regata mòvil. Respondre citant

Crec que el tema regata mòvil és el futur i l´hem de potenciar al màxim.
Mr. Green

El fet de poder decidir el mateix dia farà que disminueixi la possibilitat de "punxasu". Shocked

Per casos de regatistes que han de vindre de fora, o simplement no tenen la possibilitat d´ asistir-hi dos dies caldria anunciar si la regata és en categoria mòvil o no, aspecte que crec que depen més dels organitzadors que d´altres aspectes.

Via missatge al buscaviento es podria mirar de tindre informats a tots els federats ¿ no ? Question

Àllllex.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dl Nov 14, 2005 6:50 pm    Assumpte: Movil? Respondre citant

En Piñi té raó, es mes quan es decideixi fer móvil, s'ha de donar un marge a l'amplitud d'aquesta movilitat. Per exemple: una regata a Pals pot tenir un marge de St cipriane a Malgrat, pero que toithom sapiga que no es pot fer al delta! (o si) pero que quedi definit.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dt Nov 15, 2005 12:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Estic decor amb el que dieu!!!!
A mi tb em va passar el mateix que en Piñi!! ja que jo stic a Canaries i tb estic pandent dels partes per anar a les regates!!!

Crec que s'ha de definir tal y com diu en Marius!!! Rolling Eyes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Nov 15, 2005 6:16 pm    Assumpte: Respondre citant

A tots els que heu quedat per davant meu en la classifica...no cal avisar-vos Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Cat-27
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web