Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Test a cuatro manos
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 9:38 am    Assumpte: Respondre citant

eva escrigué:
A mi m'agraden més les flors de Baco que les de Bach jjj

Ok, donen més agarre en el bottom (el meu vocabulari de windsurf no dona més de si), però no és més maco arrivar a tenir aquest control per un mateix? És a dir, a mi m'agradaria arribar a controlar com ho fan alguns sense "dopping aletero" Wink. Potser si tingués pressupost per renovar material pensaria d'un altre manera.

En qualsevol cas, entenc que això dona més agarre, però surt més económic currars-ho una mica més un mateix, no?

Estic d'acord amb en Vice quan diu 51% marketing, 49% evolució.

tens raó eva.

a veure si a partir d'ara els que van amb quad estàn fent trampa?

això em recorda els kiters que amb una setmaneta de curset.. ja es consideren "rippers"..
i de "rippers" sense dopping.. a catalunya en wind... poquets.

Adeu.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 6:53 pm    Assumpte: Respondre citant

pauwer escrigué:
Shocked

Nens, no esteu a la última.
Aquestes rodetes de nen petit ja no les utilitza ningú. Els quads ja tornen a ser twins i els truster singles.

El que passa és que encara tenen que vendre les planches dissenyades l'any passat amb el rotllo un, dos, tres.

http://mauisurfreport.blogspot.com/

explica.. explica... mi no entendre inglish.
Tornar a dalt
ProCatala
Usuari

Registrat: 21 Des 2005
Missatges: 30

MissatgePublicat: Ds Oct 30, 2010 8:03 pm    Assumpte: Respondre citant

al amigo pau

matteo
Usuari

Registrat: 16 Set 2008
Missatges: 121

MissatgePublicat: Dt Nov 02, 2010 7:20 am    Assumpte: Respondre citant

Uaho! What an explanation! Muchas gracias por los links,
M
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
DAVID ROURA
Usuari

Registrat: 17 Set 2009
Missatges: 40

MissatgePublicat: Dc Nov 03, 2010 9:04 am    Assumpte: Respondre citant

Ara em toca a mi.
Jo sóc dels que hi tingut de tot, és més normalment el ultim a sortir al mercat.
A Fuete el Ilya em guarda 2 tables antigues de 1 sol fin i la veritat és que el ultim cop que les vaig fer servir no em varen agradar, el volum mal repartit i molt llargues. Les tornaré a l´Empordà per penjar-les al museu de casa. El pròxim cop portaré el meu quad. Jo particularment crec que són brutals, ara bé entre un twinzer i una unica aleta em quedo amb una unica aleta.
WAVEMAN
J111
Usuari

Registrat: 04 Des 2006
Missatges: 18

MissatgePublicat: Dc Nov 03, 2010 9:31 am    Assumpte: Respondre citant

Una altra aportació:

Després de PROVAR de tot i a fons, lo que em va millor és el quad amb diferència, més fàcil en tot, més marge de veles i acabes disfrutant més els dies. Segurament és psicològic, no dic que no, però si funciona, m'és igual.

Salutacions Joan.
Tornar a dalt
cochiss
Usuari

Registrat: 20 Jun 2007
Missatges: 83

MissatgePublicat: Dc Nov 03, 2010 10:55 am    Assumpte: Respondre citant

..jo porto tres aletas perque son molt monas.. les dues laterals, petitetas, quedan tant bé... son de la marca Hello Kitty.. i així quan no navego i estic a la platja comentant la juggada me las miro i penso.. "quina tabla mes MOLONA que tinc!" .. i sóc una mica més feliç....

Laughing

(.. a mi derrapar m´agrade sobre la moto.. al mar NO...potser quan sigui un pro.. o sigui mai)
Tornar a dalt
cochiss
Usuari

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 7:43 am    Assumpte: Respondre citant

jaja...

Grande el "trike"!! Tas en tot!
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 8:17 am    Assumpte: Respondre citant

David Roura. em pots explicar pk preferèixes single a twin??? merci
J111
Usuari

Registrat: 04 Des 2006
Missatges: 18

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 10:49 am    Assumpte: Respondre citant

Ja ja ja ja!! que bò lo del tricicle!
Nomes volia dir que val la pena provar les coses abans de comprar i opinar. No havia vist que es tractava de fer cachondeo humillar a la gent! Perdoneu, m'he equivocat de post!!!
No us passeu amb la hello kitty ella no te cap culpa.
Tornar a dalt
matteo
Usuari

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 12:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Joan no te enfades... Wink

Anyhow, ya que el tema discusion quad casi se ha acabado, relanzo basandome sobre lo que dice Cochiss: no os cansais del material?
Es decir, si por un lado un wsurfer se puede encontrar bien con 1-2 o x aletas, la motivacion que viene de comprar algo nuevo, o usado pero moderno, ayuda mucho a mejorar o simplemente a entrar al agua con gana de estrenar tu ultima compra.

Avanti il prossimo!
M
Tornar a dalt
cochiss
Usuari

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 3:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Matew: cuando hablas de si nos cansamos del material y de la ilusion de algo nuevo o usado pero moderno, ¿hablas de mujeres no? Me lo figuraba. Totalmente de acuerdo, básico renovar...jaja.. aunque sale muy caro a ciertas edades.

Saltamontes me va a matar... que se que esta por aqui infiltrada..
Wink

besitos Eva.. que te vi muy bien el 12 de octubre en Pals aguantando el tirón como una jabata... con matricula y todo en la vela.. high power super stronguer!! y mientras mi tocayo quejándose de todo en tierra.... no te sigue el tirón...
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 6:57 pm    Assumpte: Respondre citant

es qüestió de prioritats. no tothom es pot permetre el luxe de comprar material cada any. clar que m'encantaria canviar la meva dacurve del 2007 pero de momento es lo k hay.....
el paro nos afecta a casi 5.000.000 de personas i jo soc un d'aquests. per cert, si algú te feina per un INEFC que m'ho digui!!!

merci
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2010 8:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Uf Mateo. Suposo que tots tenim aquell petit consumista compulsiu a dintre. Jo, personalment, intento controlar-lo. Però indubtablement, la producció i el comerç (que tots necessitem), sobreviuen gràcies a gent com tu.
Disquisicions filosòfiques a part. Canviar tots els anys de material, no suposa un sobre-esforç d'adaptació permanent ?

godere, tu che puoi, compagno !
Tornar a dalt
matteo
Usuari

MissatgePublicat: Ds Nov 06, 2010 3:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Amigos, lejos de mi ofender a nadie o sacar questiones relativas a la triste situacion economica actual... era mas par continuar este post. Veo tanta gente ilusionada con una vela o una botavara nueva que imagino pueda ser un buen empuje a seguir mejorando. Os acordais de cuando queriamos aprender el waterstart para usar las tablas "sinker"... Eso es.
Para el tema de adaptarse todo depende de cuantos dias de wsurf se hacen, de cuantos viajes y condiciones... conozco a gente que siempre se queja de lo nuevo (porqué nunca ha hecho una tabal buena como el Mistral Score del 98...) y otros encantados solo para tener todas las velas del mismo color.
Creo que el wsurf es uno de aquellos deportes que si no practicas como minimo cada 10-15 dias vas a sufrir mucho aunque teniendo el mejor (o mas nuevo) material.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web