Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Ajuda material adequat per diverses condicions!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Lluis_CB
Usuari

Registrat: 28 Des 2006
Missatges: 254
Ubicació: Barcelona, Costa Brava & Leucate

MissatgePublicat: Dc Jun 15, 2011 4:08 pm    Assumpte: Ajuda material adequat per diverses condicions! Respondre citant

Bones nois/es!! Razz

La veritat es que portu una temporada llarga fora del mundillo per problemes de salut i estudis pero tornu amb ganes de donar-li gas al tema!

Voldria que m'aconsellessiu sobre material, perque vaig molt curt per navegar amb el que tinc i la idea seria tenir una mica de tot per navegar en les condicions de vent catalanes...

Ara per ara nomes tinc una tabla de freestyle 100L, una 5.8 que esta per reparar i una 4.7, i en les condicions de garbi ratxejat del meu spot vaig moooolt justet, planejant alguns bordus en les ratxes que practicament no dona ni per provar res... a mes desde l'estiu que no em desplaço a altres spots...

La idea es buscar material polivalent per varies condicions, els garbins suaus/moderats de l'estiu, tramuntanes i demes... suposu que buscant el minim material pero suficient serien 3 tablas, una petita de wave, una mitjana de freewave/freestyle y una de slalom. I 3-4 veles, una gran per garbins F3-F4, y 2 o 3 per vents forts-moderats...
Quants litres y m2 serien mes idonis per poder navegar en el maxim de condicions amb la minima quantitat de material?

Condicions d'spots catalans, qui millor que vosaltres per aconsellarme!

No tinc clar si vendre-ho tot i renovar de 0 o si buscant el que falta sera prou polivalent...

Merci per llegir el totxo!! Twisted Evil Wink
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Jun 17, 2011 6:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Potser amb dues taules i 4 veles fas per la majoria de condicions...

Una taula d'uns 100-110l per veles de 6,5m a 5,5m
Una taula de 75-80lit per veles de 4,7m a 4m

I ja esta.

Ara, aqui no entra eslalom... Crying or Very sad
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Lluis_CB
Usuari

MissatgePublicat: Dl Jun 20, 2011 11:41 am    Assumpte: Respondre citant

Bueno la idea es utilitzar 3 taules, una petita pels dies mes hardcore, una altre polivalent per dies de bon vent sense renunciar a anar provant coses y una altre per dies de poc vent que seria la de slalom...

Amb 2 taules ho veig una mica just
Lluis_CB
Usuari

MissatgePublicat: Dl Jun 20, 2011 11:41 am    Assumpte: Respondre citant

Bueno la idea es utilitzar 3 taules, una petita pels dies mes hardcore, una altre polivalent per dies de bon vent sense renunciar a anar provant coses y una altre per dies de poc vent que seria la de slalom...

Amb 2 taules ho veig una mica just
perem
Usuari

Registrat: 20 Abr 2008
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dj Mai 03, 2012 10:43 am    Assumpte: Respondre citant

Jo justament estic pensant el mateix.

Ara tinc una freestyle de 114 i una freewave de 85. Estic pensant cambiar la frestule de 114 per un altre que no sigui tan "tecnica" i no se si fer-ho per dues taules o intentar-ho amb una sola.

M'agradaria conservar l'arrencada a planneig de la TT però incorporar una mica de facilitat en maniobre basiquers i que es portes millor amb la mala mar que ens trobem a Barcelona, o amb les onadetes de Vilanova.

He pensat en una RRD Firemove de 100 o 110, però la 100 em fa por que tingui pocs llitres pels dies de 12 nussos y la 110 que sigui massa ample pels dies que estigui el mar mogut i la tregui amb 18 nussos.

Total que estic dubtant entre lkes dues firemove (de RRD) o alguna Freewave Grandota! Amb uns 67-68 de maniga.

Per cert Jo peso 68 kg, i la meva vela mes gran es una 6.5, una firefly.

Es complicadissim encertar amb el material Smile
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web