Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Algú em pot BORRAR D'AQUEST FORO? (raons explicades)
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 10:27 am    Assumpte: Algú em pot BORRAR D'AQUEST FORO? (raons explicades) Respondre citant

doncs això.

raons:

1. el poc humor que hi ha en el foro
2. la gent es pica més que un ALL , no es pot fer un miserable comentari que ràpidament certa gent ( gent amb nivell i gent que no) s'enfaden de mala manera.
3. fixeu-vos que la gent realment bona navegant que hi ha a catalunya (que n'hi ha alguns) no fan cap aportació al foro.

4. i ultima... per la llei de protecció de dades... se m'ha de garantir que vulgui sortir d'aquest foro i eliminar aquest usuari..

O SIGUI QUE QUI SIGUI L'ADMINISTRADOR (SI ES QUE HO PORTA ALGÚ) EM BORRI D'AQUÍ.

A reveure a tots.

5. el nivell de windsurf no ho sé.. però el de faltes d'ortografia... (això ja sería un altre tema) jejeje
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 3:22 pm    Assumpte: Re: Algú em pot BORRAR D'AQUEST FORO? (raons explicades) Respondre citant

ShaSha escrigué:
doncs això.

raons:

2. la gent es pica més que un ALL , no es pot fer un miserable comentari que ràpidament certa gent ( gent amb nivell i gent que no) s'enfaden de mala manera.
3. fixeu-vos que la gent realment bona navegant que hi ha a catalunya (que n'hi ha alguns) no fan cap aportació al foro.

4. i ultima... per la llei de protecció de dades... se m'ha de garantir que vulgui sortir d'aquest foro i eliminar aquest usuari..

O SIGUI QUE QUI SIGUI L'ADMINISTRADOR (SI ES QUE HO PORTA ALGÚ) EM BORRI D'AQUÍ.

A reveure a tots.

5. el nivell de windsurf no ho sé.. però el de faltes d'ortografia... (això ja sería un altre tema) jejeje

punt 1: tens tota la raó, poc humor hi ha!! i axò és veritat....

punt 2: depèn de quin comentari, és normal que la gent es pugui picar, s'ha de ser conseqüent. això passa aquí i a tot arreu.

punt 3: Molta gent de la que és realment bona no escriu al Foro. això es desició de cadascú participar o no al foro. que et cal la gent pro per fer comentaris? o sempre esperes resposta d'aquests?? falta "xixa" i vidilla per part de tots.

PUNT 5 : Pel què fa al nivell d'ortografía res a dir, cadascú escriu com pot o com sap.

Has vist mai el Foro de Catalunya a Totalwind.....?
changuito
Usuari

Registrat: 22 Jun 2010
Missatges: 39
Ubicació: badalona

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 5:06 pm    Assumpte: Re: Algú em pot BORRAR D'AQUEST FORO? (raons explicades) Respondre citant

ShaSha escrigué:
doncs això.

raons:

A reveure a tots.

deuuuuuu cierra la puerta a salir !!!!! Arrow Arrow Arrow
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
jordi P
Usuari

Registrat: 12 Oct 2008
Missatges: 16777215

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo estic bastant d'acord amb el Xavi de Cadaqués, però bé...com denotes ser dels que t'agrada morir matant, sobre el cinquè punt et comento, amb tot l'humor i respecte, el següent:

a) en lloc de "raons" hauries de parlar de "motius" o "causes" tant a la capçalera com a l'interior del post

b) "foro" hauries de mencionar-ho com a "fòrum", amb el que és força més correcte parlar del "el poc humor que hi ha al fòrum" que no pas el que has escrit al primer punt.

c) "ultima" s'ha d'accentuar a la "u"

d) "garantir" ho pots també modificar per "guarantir"

e) "O sigui qui sigui" és una traducció literal de "O sea", que ni tant sols en castellà és del tot correcte. En català et sobra la primera "O". Podries re-editar el post escrivint "Sigui qui sigui l'administrador, si és que n'hi ha algun, que em borri d'aquí", si bé et quedaria millor acabar amb un bon "siusplau"

f) "A reveure a tots" li sobra "a tots". S'entén igualment.

g) "sería" en català no va accentuat. En qualsevol cas el temps verbal també és incorrecte, ja que és un tema present, no pas condicional.

Ei, de bon rotllo!!! Ja saps...Per cert, al poble del meu cosí, d'això en diuen "...fue a hablar de putas la´Tacones´".

Fins la propera, maco!
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Maco , guapo ??

Gràcies pels "pirops".

Ciao
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:17 pm    Assumpte: Respondre citant

796
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:18 pm    Assumpte: Respondre citant

797
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

798
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

799
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:28 pm    Assumpte: Respondre citant

800 xifra rodona.

Que tingueu bones navegades !!! Ara toca estalviar per comprar una transporter.

Per fer-hi lloc per la bic tecno . I el nano.

Wink

Nota: Missatge pendent de validació ortogràfica.
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 9:38 pm    Assumpte: Respondre citant

per cert. de bon rotllo. Wink

fue hablar de putas la tacones = em parlen de windsurf radical els polakows.

ull que us conec a gairebé tots i teniu nivell. (i ara no es conya)

Jordi, xavi, etc.. almenys heu animat una mica el foro... i evidentment que no marxo. ara us llegiré.

i com que he fet faltes d'ortografia i m'he deixat accents i altres cosetes.. aquí n'hi ha uns quants. ´´´´´´´´´´´´´``````````¨¨¨¨¨.......;;;;;;;;;;
Tornar a dalt
jordi P
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 10:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé, jo del Polakow comparteixo les inicials JP i poca cosa més. M'agradaria tenir més temes en comú o destacar a l'aigua quasi com ell però mira, quan Déu va repartir aquest talent em va enganxar de genolls mirant a terra.

De totes formes, si la base de tot plegat era animar el Windsurfcat...no ens abandonis!!!!!!! Sempre ve bé un Leo Bassi que sàpiga encendre les metxes quan toca. També és important controlar el foc, està clar...però algú ha d'haver-hi darrera del misto.

Au...bon rotllo tiiiiuuuuuuusssssssssss,
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dt Feb 14, 2012 11:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Guarantir nooo!!! És garantir: a principi de paraula no es posa gu.

Ei, crec! Jajajaja

A veure si nus coneixem a l'aigua o a la platja i si voleu xerrem d'otrografía i gramàtica jijiii Wink

Salut
jordi P
Usuari

MissatgePublicat: Dc Feb 15, 2012 8:56 am    Assumpte: Respondre citant

Tens raó...

Acabo de consultar-ho al http://www.termcat.cat i "garantir" és correcte. Aquí vaig patinar més enllà de la frenada.

Shasha, Xavi: si un dia ens veiem a la platja millor ens fotem unes birretes, passem de l'ortografia, de la gramàtica, de la sintaxis i ens dediquem a parlar de lo nostre...vent, vent i vent.

Haya paz...
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dc Feb 15, 2012 1:35 pm    Assumpte: Respondre citant

I tan que si!!!!!! Ens veiem. Encara aguanta la tramuntanaaaa!! Y el k és millor, la temperatura de 15 16 graus!!
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web