Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Nord Fuerteventura al Juliol.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
perem
Usuari

Registrat: 20 Abr 2008
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dc Oct 03, 2012 11:02 am    Assumpte: Nord Fuerteventura al Juliol. Respondre citant

Hola,

Us deixo les dues parts del report d’una setmana al Nord de Fuerteventura, amb el Victor Moncloa de Sailboards com a guia i teacher.

http://www.oceanpawpaw.com/una-semana-en-costa-norte-de-fuerteventura-con-victor-moncloa/
http://www.oceanpawpaw.com/costa-norte-de-fuerteventura-con-victor-moncloa-punta-blanca/

També deixó la galeria al flickR.
http://www.flickr.com/photos/80306308@N07/sets/72157630485855332/

Quina anyoransa! Quines ganes de tornar a viatjar!

Salutacions,
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
€nrike
Usuari

Registrat: 30 Nov 2006
Missatges: 124
Ubicació: Benjiwind - Badalona

MissatgePublicat: Dc Oct 03, 2012 10:52 pm    Assumpte: Onades Respondre citant

Gràcies perquè per uns minuts m'he traslladat a aquests spots impressionants que encara no conec.

Jo estic començant ara a ficar-me en onades, realment és tant necessari virar per no derivar quan es navega en ones?

Solament per curiositat els maquines que navegaven per allí feian la virada o trasluchaban?

En aigua plana o choppy la trasluchada la tinc bastant per la mà, però virar la veritat que fa anys que no faig servir aquesta maniobra amb taula petita i no la domino amb taula petita.

Els que navegueu de tant en tant en onades dieu la vostra que per aquí segur que hi sou uns quants.
perem
Usuari

Registrat: 20 Abr 2008
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dj Oct 04, 2012 7:56 am    Assumpte: Respondre citant

Hola €nrike,

Me n’alegro que t’hagi agradat Smile .

Jo tan sols he estat a dos spots relativament seriosos d’Onades. Moulay i Punta Blanca. En el primer no hi tant problema al derivar, es un spot molt gran i amb una sortida segura, però un xic incomoda, en quasi tota la seva extensió. El segon es molt més petit, i amb “llargs” molt curts el que no et permet guanyar terreny cenyint.

En el primer potser vaig veure mes trabuchades que virades, però en el segon quasi tothom virava, i els maquines que trabuchaven la feien molt diferent al que estava acostumat. Res de intentar mantenir el planeig, era una trabuchada hiper tancada, curta perdent potser un metre o menys. Moltes vegades era tan tancada que queien en water amb la vela en “clew” es a dir pajarin al davant. Quasi com si sol giressin la taula sobre ella mateixa.

Però una cosa es navegar “entre onades” el que faig Jo i l’altre aprofitar-les, en cada bottom vas perdent terreny.

En resum.... per mi, es necessari, però depèn de cada spot ho serà mes o menys.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
silent
Usuari

Registrat: 16 Des 2009
Missatges: 15

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2012 7:36 am    Assumpte: Respondre citant

Enrique, com t'han dit la virada ajuda molt perquè perds mensy terreny i pots fer més bordos, surfejar més i tornar al punt de partida amb més facilitat. Pero no és imprescindible i particularment la trobo molt fotuda Crying or Very sad . Punta es un spot complicadet, tens poc lloc i l'has d'aprofitar, però tampoc es super imprescindible virar. El que no pots fer es trasluchades tipus slalom perdent molt terreny, o vires o fas trasluchades curtes.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web