Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Slalom Malgrat

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
106
Usuari

Registrat: 23 Mai 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dt Mai 23, 2006 8:21 pm    Assumpte: Slalom Malgrat Respondre citant

Cool hola nois, com tenim això de la limitació? jo proposo tbé una limitació. Si fem que la vela màxima sigui una 6,7, fem un raport de mides s/pesos. aixì serà 6,7 per navegant de 90 fins 100kg, 5.7 per -10kg, i potser algú li toca fer l'slalom amb una 3.7 i 14 nusos de vent.
E CONYA!!!
vinga que puc vindre amb el meu tablote?, reconec que hem costa una mica girar a la curva però un cop agafo l'enfilada q m'atrapin!

Quines normes? les internacionals de slalom, les locals del funboard o sense limitacions i a saco. Salut i digueu alguna cosa Razz
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
alex
Usuari

Registrat: 24 Feb 2005
Missatges: 25

MissatgePublicat: Dc Mai 24, 2006 5:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo amb aquest reglament no penso venir a perdre el temps.
Tornar a dalt
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Mai 24, 2006 7:05 pm    Assumpte: Respondre citant

menys criticar i mes ajudar al circuit!!!!!!!! ke kriticar en sap tothom!!!!!!!!!! Evil or Very Mad
estem intentant construir un bon circuit i amb aquestes critiques nomes el destrueixes!!!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
106
Usuari

MissatgePublicat: Dc Mai 24, 2006 9:01 pm    Assumpte: Respondre citant

perdona Gerard, no era la meva intenció fer una crítica, però estem a mitjans de setmana i encara no sabem quin serà el reglament de slalom. Si per mi fos agafaria el reglament internacional i que cadascú valori si vol invertir amb slalom, onades, freestyle o superx. Bon vent
Tornar a dalt
alex
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 12:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Gerard, no és criticar gratuïtament.

Trobo que és una llàstima que després de tot l'esforç que suposa muntar tot el circuit es caigui en aquest errors. Jo sóc el primer que vull que això surti endavant, però per aconseguir-ho aquest no és el camí. Sinó et puc posar un exemple molt clar: el campionat d'Espanya de super X.

Quan tens vent durant 3 dies i és impossible acabar un campionat és que alguna cosa falla. I niingú s'ho planteja? Es imperdonable que hi hagi vent i que hi hagi gent navegant fora de regata amb les seves planxes de freeride tranquilament i que nosaltres per ser super "radikals" i obligarnos a anar amb mides de vela que es feien servir per competir fa més de 15 anys, no siguem capaços ni de planejar, sense oblidar que un regatista de 80 kg evidentment no planeja amb aquest material amb 15 nusos. Això és un reglament just?

I per fer slalom? És una barbaritat. Crec que qabans de posar aquest reglament al dedillo un s'ha d'informar de què és un slalom.

Crec que abans de fer això és interessant veure que es fa a l'estranger, què és el que funciona, quin material hi ha, també és important saber això que tant us preocupa, però que ara ja practiqueu a tope que és realment la "guerra de material", i veure perquè el circuits de fun que van existir abans i van acabar desapareixent.

El material millora amb els anys, però en canvi nosaltres anem enrera i desaprofitem els aventatges que ens dona.

S'ha d'aprofitar al màxim les condicions que tenim aquí, i si no es poden acabr regates tard o d'hora això desapareixerà com ja va passar abans.
Tornar a dalt
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 12:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Amic Àlex,

M'agradaria que entenguis l'esforç que significa posar en marxar i tirar endavant un circuit de regates com el que tenim a Catalunya.

De moment només tenim programada una sola regata de slalom pel 2006 i serà la prova per veure si realment hi ha gent interessada en aquesta modalitat i el que s'ha mirat és de respectar als regatistes que realment estan seguint tot el circuit i començar a posar problemes per poder assistir a causa del material.

Per ara la regat de Malgrat es farà amb aquest material i si l'èxit participatiu de la prova es l'esperat BINGO i el 2007 podrem engegar un circuit de proves amb més d'un slalom.

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Freestyler
Usuari

Registrat: 17 Abr 2006
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 12:45 pm    Assumpte: Qui hi esta interessat???? Respondre citant

A veure, segurament hi haura molta participació, (perque la gent no es vol perdre una prova que puntua). Però això no significa que agradi fer slalom (¿qui fa slalom quan navega per lliure????) no crec que hi hagi tanta gent motivada per l'eslalom com per el wave o freestyle!!

Crec que amb una prova al circuit ja n'hi ha masses!!!!! Aquesta prova obliga a molta gent a marejar-se a buscar material concret que no tenia i que ni tan sols volia! m'equiboco?

Això d'afegir mes proves,... en funcio de la participacio.... ¿un error?
Tornar a dalt
Gerard
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 12:46 pm    Assumpte: Respondre citant

per tant el millor que pots fer es venir, tots hem dajudar a tirar endavant windsurfcat! Razz

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 1:18 pm    Assumpte: Respondre citant

El meu punt de vista:
Crec que la limitació ha de ser de vent, no de material.

Un tiu de 80 kilos amb 6.7 no planeja al mateix temps que un juvenil de 40 kilos amb 6.7. oi?.

Guerra de material?... jo soc pacifista.!! Si algú es vol gastar la pasta en material d'slalom doncs que ho faci, o si té algun "sponsor" que li deixa el material.. doncs felicitats.

Pero la limitació ha de ser de vent no de material.

Doncs ja està tot dit.

a10
Tornar a dalt
106
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 1:24 pm    Assumpte: Respondre citant

bueno i pq no es fan unes votacions per si interessa l'slalom? jo tbé trobo injust que regatistes d'onades i freestyle gastin diners amb una especialitat que no disfrutan. Com anava allò si no disfrutes ja no es funn!?

Salut i fins aviat,
Tornar a dalt
alex
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 2:16 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Xavi!

Em sembla que no has entès el que he dit, perquè jo no poso problemes per que vingui ningú. Sou vosaltres els que poseu les trabes a que vingui gent amb material que no és el que voleu.

Jo aposto per obrir-ho al màxim a tothom, no com vosaltres que només poseu limitacions per tot arreu.

Es per això que em sap greu que tant esforç es vegi perjudicat.
Tornar a dalt
Gerard
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 7:44 pm    Assumpte: Respondre citant

es vegi perjudicat per que totom xerra pero no fot res Exclamation

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web