Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Compro arnés

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Compra/Venta (2ªmà)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mark
Usuari

Registrat: 13 Oct 2006
Missatges: 12
Ubicació: Terrassa

MissatgePublicat: Dt Jul 03, 2007 8:26 pm    Assumpte: Compro arnés Respondre citant

Algú es ven un arnés de talla mitjana? Sabeu el que val un de nou?. Acabo de començar amb l'arnés i me'n vull comprar un...

Gràcies

Marc
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dt Jul 03, 2007 8:42 pm    Assumpte: Respondre citant

hola mark, jo en tinc un de neilpryde del 2005 que el venc per 45 euros.
està en molt bon estat.. només usat els caps de setmana de 3 mesos però és de talla S.. si vols tel pots emprovar i si t'agrada tel emportes.

jo treballo a terrassa, per tant no hi ha problema en que el puguis veure sense compromis.

Vicenç
vojove@yahoo.es

Editat per darrera vegada per FelipCosta el Dc Jul 04, 2007 11:39 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Bequick74
Usuari

Registrat: 25 Mai 2006
Missatges: 41

MissatgePublicat: Dc Jul 04, 2007 8:14 am    Assumpte: Respondre citant

Jo et puc vendre un de la talla L; marca Reflex, és d'onades/cintura, me l'he canviat pel mateix model però de la M ( he perdut uns quants kilos amb això del wind ). Tel deixo per 30 leuros. Et podría enviar algunes fotos, el porto al maleter del cotxe.

bequick74@hotmail.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Compra/Venta (2ªmà) Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web