Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

NAVEGAR SOL!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
miquel balasch rusiñol
Usuari

Registrat: 24 Abr 2007
Missatges: 36
Ubicació: terrassa

MissatgePublicat: Dj Jun 14, 2007 10:23 pm    Assumpte: NAVEGAR SOL!!! Respondre citant

HOLA TREBALLO A UN HOSPI I PER HORARI SEMPRE NAVEGO SOL I VOLDRIA SABER SI HI ALGU QUE ES TROBI EN AQUESTES CONDICIONS COM JO. NO SOC CAP DUNKENBERG, SOC NORMAL, M´ENGANXO ALGUNA TRASBUTJADA, LO TIPIC DE DIUMENGE, NAVEGO DESDE CASTEFA FINS A ST. PERE PESCADOR, PERO AQUI POC PERQUE EM CAU MOLT LLUNY PER ANAR-HI UN DIA DESDE TERRASSA, O PER ANAR-HI UN PARELL D´HORES. SI HI HA ALGU QUE ES TROBI IGUAL QUE JO I VOL TRUCAR... GRACIES A TOTS
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mark
Usuari

Registrat: 13 Oct 2006
Missatges: 12
Ubicació: Terrassa

MissatgePublicat: Dt Jul 10, 2007 2:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Miquel,

jo també de Terrassa i busco gent per anar a navegar. El meu nivell és baix per això. Si t'interessa ja saps.

Fins aviat

Marc
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
miquel balasch rusiñol
Usuari

MissatgePublicat: Dj Jul 12, 2007 8:56 pm    Assumpte: Hola Marc Respondre citant

Hola Marc, ets el que treballaves a la botiga d´informatica del carrer Jaquard.?
Tornar a dalt
Mark
Usuari

MissatgePublicat: Dj Jul 12, 2007 8:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Miquel,

no sóc aquell Marc, però conec al propietari pq nadavem junts, parles del Marc Petit tu?

fins aviat
Tornar a dalt
miquel balasch rusiñol
Usuari

MissatgePublicat: Dj Jul 12, 2007 9:00 pm    Assumpte: miquel Respondre citant

Si el que passa es que jo no sabia el seu cognom, només el conec perque ell deixava la taula al meu traster durant un temps, i despres el conec del C N Terrassa. pero fa molt que no ser res d´ell, de tota manera jo tampoc en ser molt i potser algun finde trucare al Xavi Torres per haviam si m´ensenya quatre coses
Tornar a dalt
miquel balasch rusiñol
Usuari

MissatgePublicat: Dj Jul 12, 2007 9:01 pm    Assumpte: miquel Respondre citant

Si el que passa es que jo no sabia el seu cognom, només el conec perque ell deixava la taula al meu traster durant un temps, i despres el conec del C N Terrassa. pero fa molt que no ser res d´ell, de tota manera jo tampoc en ser molt i potser algun finde trucare al Xavi Torres per haviam si m´ensenya quatre coses
Tornar a dalt
Mark
Usuari

MissatgePublicat: Dv Jul 13, 2007 6:29 am    Assumpte: Respondre citant

Hola Miquel,

tu vas al CN Terrassa? Jo hi vaig bastant a nedar i a jugar a pádel. Bueno ja ens veurem. I si t'animes a sortir a navegar compta a mi.

Fins aviat

Marc
Tornar a dalt
miquel balasch rusiñol
Usuari

MissatgePublicat: Dv Jul 13, 2007 9:06 pm    Assumpte: hola Marc Respondre citant

Si però jo no ser ni qui ets ni cara fas!!, el meu tel es 661568434. Ara fa temps que no hi vaig al club per raons de feina, però imagino que al setembre ja hi aniré. Et dic el mateix, si vols trucar i anar-hi tu mateix.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web