|
Windsurfcat.com Tens preguntes?...Busques respostes?
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
wind_dre Usuari

Registrat: 18 Nov 2005 Missatges: 294 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dj Jul 26, 2007 5:21 pm Assumpte: BASE NAUTICA DE BARCELONA - Aprcament cotxes |
|
|
Dins del recinte de la base naútica no està permés aparcar (cotxes), excepte per als majors de 65 anys.
A tots ens agradaria poder aparcar dins, però l'espai és limitat, i sicerament, prefereixo que hi hagués més espai per a varada que no pas per a estacionament de vehicles. Les normes establertes per la direcció del centre són clares i jo per la meva part les respecto no estacionant el cotxe dins del recinte.
Es pot estacionar al solar que hi ha davant de la pista de la Marbella, a tres minuts a peu de la Base.
Estic cansat de veure com la gent arriba, aparca, monta el material i es posa a navegar. No són molts, però cada dia hi ha un parell o tres.
Ho trobo una falta de respecte enorme, ademés de molestar als demés.
No vull donar noms de gent que ho fa, però agrairia des d'aquí que hi pensessiu i que respectesiu la norma estrictament, estiu i hivern. _________________ David |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
Posada en marcha per programador web