Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Algun consell X el doble Foorward???

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dt Nov 15, 2005 12:02 pm    Assumpte: Algun consell X el doble Foorward??? Respondre citant

Tinc por de obrirme el cap amb el màstil!!! Laughing Quin és el millor moment per fer el doble, quan estic a 8m altura o quan surto de la onada a 2m??????

jejejeje!!! Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Pro_Catala
Usuari

Registrat: 16 Nov 2005
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dc Nov 16, 2005 11:59 am    Assumpte: Jo sé de que parlo Respondre citant

És molt sencill però requereix d'una gran dosi "de collons"

Norma principal : no el llançis desde 8 metres d'altura, tot i que has progressat molt Ramon, no ets el robert teritehau!

Per tant, busca una onada de dos metres mes o menys no molt vertical però si ben formada, agafa la màxima velocitat que puguis, recomano que facis servir el navman, llençat al llarg agrupa a tope i centrifuga.

La primera rotació la controlaràs perfectament però la segona, aqui venen els problemes, aguantar el tipo en una segona rotació no és fàcil, però en fi, sortirà el que sortirà.

A base de pràctica i de accidents, acabaràs tenint un doble forward no molt descontrolat, no pretenguis fer el doble com el pot fer el Ricardo (campello) o el Victor (fernandez), pensa que ells s'han fotut moltíssimes bufes, i han estat aproximadament com uns dos anys per tenir un doble, mes o menys controlat.

Ànims Ramon, i sobretot: NO DEIXIS ANAR MAI LA BOTAVARA!!

Atentament, el Pro_Catala.

(a partir d'ara intervindré gustosament en aquest fòrum)
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dc Nov 16, 2005 3:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo Ramon el consell que et puc donar, és el que jo estic aplicant per fer el folwal normal.....atrasa la mà i resa alguna cosa ràpida i potent Very Happy Very Happy !!!!!

Cat 27

Qui deu ser pro-català ???????
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dc Nov 16, 2005 8:00 pm    Assumpte: Respondre citant

HOLA PROCATALA,
FAS EL DOBLE? ENS PODRIES FER UN CLINIC A PALS UN DIA D'AQUESTS!

XAVI-WCAT
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Pro_Catala
Usuari

Registrat: 16 Nov 2005
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dj Nov 17, 2005 11:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola nois!
Espero que els meus consells us hagin servit per grabar la maniobra, com a mínim al cervell.
En fí, estic disponible a fer clínics allà a on faci falta. Ja que estic inmers en la promoció d'aquest meravellós esport : el windsurfing a alt nivell!

Platja de Pals, cap problema, la conec molt bé, molts de vosaltres haureu vist una vela solitaria a l'esquerra del vostre spot, molt mes aprop de l'estartit city, doncs era jo! em dedicava a preparar-me i ara que ja tinc el nivell m'he donat a conèixer.

En fí, esperant la pròxima tramontanada o llevantada, gregalada o garbinada, el mes important ES QUE ACABI EN "ADA", el que realment m'importa és que faci vent intens, com molts haureu pogut notar, domino la navegació en totes les direccións.

tot i que m'agrada Pals , també disfruto navegant a tot el llarg de la geografia catalana, tant em podeu veure un dia a riumar, com un altre a castelldefels, com a malgrat, pals, sant pere, port, Leucate (quan vull fer freestyle de qualitat).

En fí nois, records a tots, i ens veiem quan faci una "ADA"

Atentament, el "Pro Català".
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web