Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

NORMATIVA REGATES DE SLÀLOM
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Garriga
Usuari

Registrat: 01 Ago 2005
Missatges: 92
Ubicació: Premià

MissatgePublicat: Dt Abr 25, 2006 7:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Es podria posar el tope de mastil a 4.90 i fora problemes.

Els de formula sempre van a cenyint i no al llarg i tambe costa mes ferla traslutxa.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dt Abr 25, 2006 8:35 pm    Assumpte: Respondre citant

mes de 6.7 no es funboard...aquesta es la meva opinió, respectala!

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Garriga
Usuari

MissatgePublicat: Dt Abr 25, 2006 8:53 pm    Assumpte: Respondre citant

TU k vols planejar o flotar?

I si tu vols anar am 6.7 ves si no fa ven... a flotar
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Gerard
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 7:58 am    Assumpte: Respondre citant

jo vull fer una regata de funboard no de vela lleugera Twisted Evil

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 10:00 am    Assumpte: Respondre citant

EI ei! nens que us esteu enfilant massa! Cada un te una opinió i no pasa res! les dues posicions son legítimes.

Un circuit de regates pot ferse de dues maneres: un de general on hi ha desde Speed, slalom, onades, freestyle, superX o un d'especialitzat on es fa proves de Speed, slalom , freestyle...pero cada especialirtat té un ranquing per separat. El primer dels casos el mateix colectiu de corredors fa totes les disciplines. En el segon dels casos la majoria de corredors fan nomes una disciplina.
Jo entenc que un eslalom autentic es va amb cambers i permeten veles de 8m amb taules especifiques de 140l. Crec que si el circuit fos del segon tipus (especialitzat) així hauria de ser. Pero el cas es que tenim aquest any és un circuit on tenim una majoria de corredors que fem tot el circuit. Per tant hem de fer que aquesta majoria de gent pugui participar. La realitat és que si donem sortides amb veles de 8m, aquesta majoria simplement no hi participará, i el circuit s'en resentirà. Jo per exemple no hi participaria perque no tinc material.
Una bona opció seria que es pogués fer la prova amb dues categories, una amb totes les mides i l'altre amb la mateixa limitació del SuperX. Pero nomes tingués puntuació per la general del circuit català els segons. D'aquesta manera si no fa prou vent per 6,7m no tindrem puntuació per la general pero si per la regata concreta (si es que hi ha prou participació).
Dintre d'uns anys quan el circuit sigui mes participatiu es podrien fer circuits especialitzats per categoria, pero de moment no som prous corredors.

Em penso que es una solució que pot satisfer a uns i altres, no?
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Garriga
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 12:43 pm    Assumpte: Respondre citant

La opcio den Marius esta be. Pro tindriem k pensar alternatives per kan a una regata no faci vent i treure un clasificacio.
I per part del Palmer te rao els k pesin poc podran planejar pro els k pesen mes els i costara. La majoria k fan speed son monstrus.

Marc
Tornar a dalt
Garriga
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 2:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola nois soc Miquel Garriga faig servir el usuari del Marc.
Sobre aquest tema jo crec que la solució ideal per aquest any, éstà entre la que diu en Marius i en Palmer . Jo faria sevir el reglament del SLALOM 42 per tothom i els que vulguin puntuar per el circuit el reglament del super x. Així la primera proba de Slalom seria una proba seria i sensa problemes i es crearia un bon precedent perque si apuntés gent nova al circuit. PERQUÉ ÉS TRACTA D'AIXÓ..... O NO?
Miquel Garriga ( AERIAL)
Tornar a dalt
URI
Usuari

Registrat: 10 Feb 2006
Missatges: 279

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 6:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots!

Crec que s'ha de mirar de potenciar la classe per davant de tot, i la manera de fer-ho en un slalom és no posar cap tipus de limitació, que la gent s'hi tiri amb el que vulgui, ara clar, sempre hi ha algú que voldrà guanyar en aquesta disciplina i potser inverteix més en material tipus slalom.

Penso que fent-ho d'aquesta manera vindria a participar tothom que tingues una planxa i una vela a casa, tindriem veles més maques i gent amb veles no tant maques però tothom s'ho passaria bé segur.

Ara, veig que alguns pretenen córrer amb el material de freestyle o potser no tant adecuat, jo també ho faré així si fa prou vent, però llavors és normal que no guanyis, si vols guanyar comprat el set de 3 veles amb cambers i posat a entrenar de valent per mirar quina combinació vela/aleta va millor. No preteneu marcar les regles amb el material que teniu actualment, hem de mirar que poguem navegar tots, des de sempre s'ha adaptat el material al reglament.

Per acabar el rollete us diré que la preocupació que teniu amb les fórmules (confesso que navegaria amb una si fa poc vent i es permet), una formula costa molt d'aguantar al través i no destaca precisament per la seva velocitat en aquest rumb, dubto molt que corri el doble que una tabla de 150L. A més, també hi hauria un vent minim, si només planejen les formules en una prova d'slalom és bastant logic que no es doni la sortida. No tinc material d'slalom, faig el salt de la formula a una 80L aixi que si es limita la mida de vela ho faré amb una 5.8 i la 80L, també m'ho pasaré bé segur!
Rolling Eyes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Gerard
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 6:22 pm    Assumpte: Respondre citant

una cosa si no es posa limit en el material, quin sera el limit d vent per donar sortida? Shocked

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 7:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Gerard escrigué:
una cosa si no es posa limit en el material, quin sera el limit d vent per donar sortida? Shocked

bona pregunta

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
URI
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 9:29 pm    Assumpte: Respondre citant

vent minim crec q s'hauria de veure a cada prova, amb formula si no planeja la gran majoria de la flota no es dona sortida, en slalom es podria fer el mateix, per tant jo ja puc portar la 11m q si tu amb la 7m no planejes, no es donaria sortida. Aquest vent minim pot ser 10-12 nusos?¿? son 3-5 nusos de diferencia per al vent minim d'un superX, es noten.

Una altra cosa es si no planeja algu q vagi amb 6m i taula bastant enfonsada q ja es veu q necessita uns 4-5 nusos mes de vent, aleshores mala suerte, amb formula igual, si la majoria de gent planeja i els que no ho aconsegueixen es pq ja es veu q no duen la vela grossa es dona sortida.

Quan dic la majoria seria 25 planxes de 30...
Tornar a dalt
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 8:27 am    Assumpte: Respondre citant

Doncs els de L´Escala ja sabeu que opinem.. mínim de 14 knots (o 16 si cal com diu en Palma.). Very Happy . perquè tothom pogui anar amb el que té sense haver d´invertir més.. .. -em sembla molt que la majoria de corredors del circuit pocs tenim veles de més de 6,7.. -, per aquí pocs invertirem en material extra..
Amb 14-16 knots els que vulguin anar amb freestyle ja suren, els que vulguin fer de dunkys tb disfrutaran i els formuleros tb.. .. seria una regata + oberta. ..(amb avantatge pels formuleros però amb aquest mínim de vent.. ja es pot donar una mica més de guerra..)

I si cal 2 classificacions: formuleros light wind i especial no més de 6,7 tampoc estaria malament.. ..

Apa siau que bufa tramuntana! Very Happy
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 9:25 am    Assumpte: Respondre citant

Estic d'acord amb el Palmer...
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
URI
Usuari

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 11:40 am    Assumpte: Respondre citant

crec q el problema mai ha estat amb 15 nusos, tothom utilitzaria el mateix material q te per superX i ja ta. Però no oblidem que estem en una zona on molts dies son de menys de 15 nusos, com el superX de sant pere com a exemple recent.

Jo soc partidari de salvar aquests dies de poc vent que son molts, tot i que si no es pot fer regata perque fan 12 nusos i ens hem de posat d'acord cap problema, vaig a pasar-m'ho bé, treuré la formula per matar el dia i m'aniré tant content com si haguessim fet proves, a mi m'estarà bé tot el q decidiu.
Tornar a dalt
URI
Usuari

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 12:16 pm    Assumpte: Respondre citant

lo dels 15 nusos, crec q acabara per votación popular, hi estic d'acord amb qualsevol decisió.

Aconseguir/comprar un sol aparell per slalom i utilitzar la mateixa tabla q per al superX seria una solució. Pasa q tots som molt pijos i volem el material del any vinent, existeixen aparells complerts per 300euros d'uns 3 anys antiguitat que estan molt be, clar que no serà vela amb diseny agressiu i espectacular pal 100C (amb un 60C vas sobrat!) i botavara de carbono (les d'alumini van perfecte fins a 9m).

Repeteixo que és inevitable que els que vulguin guanyar en aquesta disciplina invertiran en mes veles "groses", segurament per onades no tindran tant material. Però aquesta guerra només la farà qui vulgui guanyar, jo que vaig a pasar-m'ho bé no penso entrar en el joc. Una altra opció per estalviar diners és entrenar més i reduïr material per aumentar el teu rang de vent. Wink
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
Pàgina 3 de 6

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web