Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

NORMATIVA REGATES DE SLÀLOM
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 12:45 pm    Assumpte: Respondre citant

totalment dacord, la minima de vent(mitjana) ha de ser 15 nusos, aixi el que porta la seva vela 6.7 aporfitada de les regates de super x va b, i el que porta el seu velote de 8, 10 o 25 m. va kom li agrada anar... (passat)Laughing
dacord.

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 1:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Pos fem dos classifiques....els que anem a passar-ho bé i considerem la 6.4 com velote, i els que van a per nota i s´ho passen bé anant i tornant amb un mega velote amb doble politja, cambers, aleton de 70, 100 de manega.... i tal i tal Twisted Evil Twisted Evil !!
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dj Abr 27, 2006 2:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Bueno ....pues crec que començarçé a mirar els preus de les planxes de slalom Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil i velones... Shocked
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dv Abr 28, 2006 11:58 am    Assumpte: Respondre citant

Doncs jo crec que s´haurien de diferenciar 2 categories:
- categoria CCF: mínim de 15 knots, reglamentació material de super X (.. que alguns ja tenen... ).. així no hi haurà guerra de material o no tanta...!
- categoria open: mínim de 12 knots sense limitació de material (formuleros, etc...)

.. continua bufant la tramuntana companys.. Very Happy
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
URI
Usuari

Registrat: 10 Feb 2006
Missatges: 279

MissatgePublicat: Dv Abr 28, 2006 12:26 pm    Assumpte: Respondre citant

doncs si hi ha menys de 15 nusos fer-ho open, per tant no oficial per la classificació CCF. Aixi la gent q s'ha fet un viatje per anar a una regata de windsurf (hi haura molta gent doncs com diu en palmer es la categoria més asumible per tothom). Haurem acabat el campionat amb una classificació no oficial però almenys hi haura classificació i la gent s'anirà contenta a casa.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Abr 28, 2006 1:03 pm    Assumpte: Respondre citant

URI escrigué:
doncs si hi ha menys de 15 nusos fer-ho open, per tant no oficial per la classificació CCF. Aixi la gent q s'ha fet un viatje per anar a una regata de windsurf (hi haura molta gent doncs com diu en palmer es la categoria més asumible per tothom). Haurem acabat el campionat amb una classificació no oficial però almenys hi haura classificació i la gent s'anirà contenta a casa.

Bona idea, competim tots junts i si el minim de nusos no arriba a p.e. 15 nusos de mitja, doncs no conta per la classificació del CCF.

Adeu (ens espera la tramontana!!!!!).

Espero que RIELLS funcioni com sempre....
Wink
a10
Tornar a dalt
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dv Abr 28, 2006 1:11 pm    Assumpte: Respondre citant

see you in the water...!(of pals...no ens veurem) Twisted Evil Twisted Evil

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dv Mai 05, 2006 10:25 pm    Assumpte: Respondre citant

PENSO QUE LA SOLUCIO DEL PRESI ES BONA!

TOTS ELS COMPETIDORS AMB EL MATEIX MATERIAL DE SUPER X, VELA MAXIMA 6,7 I TAULA 120 LITRES!

I LA RESTA AMB EL QUE VULGUI! I DOS GRUPS A i B.

AIXI TOTS CONTENTS
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dl Mai 08, 2006 4:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Realment la navegació amb velote és un altra mòn.......jo faria dos grups, un amb el material normal i que es diverteixen i un altre amb mega material i que es maten a fer pumping .. Twisted Evil Twisted Evil a aquest els regalaria una enciclopedia de " El mundo del riñon "..... Twisted Evil !
alex
Usuari

Registrat: 24 Feb 2005
Missatges: 25

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 9:24 am    Assumpte: Respondre citant

Jo ho sento però no entenc res.

Si fem un slalom es fa de veritat. Igual que quan es fa una prova de freestyle no es fa cap cosa rara.

Si hi ha gent que considera que navegar amb més de 6,5 és vela lleugera doncs que no participi. No hi ha cap obligació de participar en algo que evidentment no t'agrada, de la mateixa manera que jo no participo a les proves de freestyle perque no m'interessen i no tinc material per fer-ho.

És com dir: farem una cursa de formula 1, però no s'hi val portar F1. S'ha de venir amb cotxes de rally amb rodes de tacos.
No és absurd?

Ja hi ha proves de super X, de freestyle i d'onades. Perquè no respectem la modalitat d'slalom tal com és en comptes de fer invents raros?

Apali!
Tornar a dalt
Garriga
Usuari

Registrat: 01 Ago 2005
Missatges: 92
Ubicació: Premià

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 12:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Tens tota la rao!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 4:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Es a dir: qui no tingui velote amb cambers ( molt divertits de montar ) amb mega pal i mega botavara plena de cabitus per embolsar o desembolsar el velón per" anar i tornar "....... Twisted Evil Twisted Evil i mega peaso d´aletón per fer prospeccions marínes al arribar a la platja........

Que sa prepari ...... Twisted Evil Twisted Evil !!!

Visca el material tipus" Juan Sebastian el Cano" Shocked Twisted Evil !!!

Quin lìmit de vela serà admés 10.5 o 11 ???? és per demanar un credit al forum filatelico.... Twisted Evil Wink
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 4:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Alllex, vols dir que amb 15 de nussos de mija caldrà vela tan gran???? segur que amb menys vela vas mes rapid.

Palmer, amb la teva experiéncia de local i d'eslalom, quina mida creus que seria la mes adecuada amb aquests 15 nussos de mija?
Jo tinc clar que amb la meva 6,5m planejo, pero serè el mes ràpid? potser millor una 7,5?

Espero el teu consell.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 4:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Amb 15 de "mija" Twisted Evil jo també planeillu.... el tema és que haber de carregar un velote, amb un palote i un botavarón és un peñassu Shocked Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad !!!!!
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 4:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Marius escrigué:
Alllex, vols dir que amb 15 de nussos de mija caldrà vela tan gran???? segur que amb menys vela vas mes rapid.

Palmer, amb la teva experiéncia de local i d'eslalom, quina mida creus que seria la mes adecuada amb aquests 15 nussos de mija?
Jo tinc clar que amb la meva 6,5m planejo, pero serè el mes ràpid? potser millor una 7,5?

Espero el teu consell.

Jo crec que és un tema més de planxa que de vela!... per exemple amb una Palmer... a tota hostia!! Wink

Adeu.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
Pàgina 4 de 6

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web