Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Club Natalie Simon a Lanzarote "Las cucharas"

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Escoles i clubs de windsurf / Escuelas y clubes de windsurf
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Mark
Usuari

Registrat: 13 Oct 2006
Missatges: 12
Ubicació: Terrassa

MissatgePublicat: Dt Jul 10, 2007 2:07 pm    Assumpte: Club Natalie Simon a Lanzarote "Las cucharas" Respondre citant

Hola,

jo vaig començar en aquest esport en un surf camp a lanzarote l'any passat. Aquest any hi he tornat per perfeccionament. A la pàgina web http://calimasurf.com en podeu trobar més detalls. Fan altres activitats però jo vaig triar el curs de Windsurf d'una setmana. Estàs allotjat a una surfhouse amb gent com tu que va a fer surf o kite surf. Et porten cada matí a la platja de "Las cucharas" i allà tens 5 dies classes de 3 hores cada dia. Allotjament i els 5 dies de classes per 600 euros més o menys ( es tracta d'una casa compartida amb més gent, no és un hotel). L' escola és d'uns francesos i jo n'estic molt content d'allà.

Espero us serveixi la info!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Escoles i clubs de windsurf / Escuelas y clubes de windsurf Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web