Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

BASE NAUTICA DE BARCELONA - Aprcament cotxes

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Escoles i clubs de windsurf / Escuelas y clubes de windsurf
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
wind_dre
Usuari

Registrat: 18 Nov 2005
Missatges: 294
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dj Jul 26, 2007 5:21 pm    Assumpte: BASE NAUTICA DE BARCELONA - Aprcament cotxes Respondre citant

Dins del recinte de la base naútica no està permés aparcar (cotxes), excepte per als majors de 65 anys.
A tots ens agradaria poder aparcar dins, però l'espai és limitat, i sicerament, prefereixo que hi hagués més espai per a varada que no pas per a estacionament de vehicles. Les normes establertes per la direcció del centre són clares i jo per la meva part les respecto no estacionant el cotxe dins del recinte.
Es pot estacionar al solar que hi ha davant de la pista de la Marbella, a tres minuts a peu de la Base.

Estic cansat de veure com la gent arriba, aparca, monta el material i es posa a navegar. No són molts, però cada dia hi ha un parell o tres.

Ho trobo una falta de respecte enorme, ademés de molestar als demés.

No vull donar noms de gent que ho fa, però agrairia des d'aquí que hi pensessiu i que respectesiu la norma estrictament, estiu i hivern.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Escoles i clubs de windsurf / Escuelas y clubes de windsurf Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web