Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Els del windguru son uns cabrooooonnnns!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Previsions i vent actual / Previsiones y viento actual
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
marc vila
Usuari

Registrat: 25 Set 2007
Missatges: 8
Ubicació: IGUALADA

MissatgePublicat: Dj Set 27, 2007 9:16 am    Assumpte: Els del windguru son uns cabrooooonnnns! Respondre citant

Ahir em vaig patejar mitja Catalunya per rés , a les previsions del windguru marcaba que a cubelles faria uns 14, 16 , 17,19 nusos mes o menys com a Altafulla, que és on acostumo ananr si no vaig al Delta o a Pals, a cubelles a la termica , no es movia ni una mosca, i a Altafulla poc vent amb rafagues i que variava de direcció, , al final vaig tirar cap al delta al veure que no es cumplien les previsions en aquesta zona ,vaig pensar: potser al delta no fara tant vent com deien (la meva vela mes petita ´´es de 5,7, taula de 120) , ostia si fotia vent , un mestral que que et tirava a terra,
Suposo que es el preu que s´ha de pagar si no tens prou material per totes les condicions de vent , pero puteja refiar-te de previsions i fer km en va!
hi ha alguna pagina de previsions més fiable?
amb una vela de 5, 7 i taula de 120 amb quina franja de vent em puc moure tensant i destensant la vela?
(postser hagues sigut millor escrure aquest missatge al raco del novato , però bueno..........)
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
cochiss
Usuari

Registrat: 20 Jun 2007
Missatges: 83

MissatgePublicat: Dv Set 28, 2007 7:49 am    Assumpte: Respondre citant

Amic Marc,
Amb independència de que el Windguru no sempre encerta, has de saber que el mestral i la tramuntana son germans i entran amb força. Ahir per exemple, a Pals vam navegar amb vela 4 m. i tabla de 74 litres que es lo habitual amb tramuntana (de vegades monto la 4.7 i de vegades la 3.8..) Ràrament monto la 5.7, i 120 litros és massa, al menys amb onades, potser a Sant Pere aguantis més però penso que és massa. Consell: mestral o tramuntana: equip més petit.

Crec que una vela 4.7 i una 4 et fan falta, sino patiràs... i una altre tabla també. Tens un equip de marinada forta amb mar pla, vent de 15 a 20 nussos més o menys depenent del pes, nivell i estat de la mar.

Benvingut a l´esport dels "trastos", com diu la meva dona.... VES FENT ESPAI A CASA!!

Shocked
Tornar a dalt
marc vila
Usuari

Registrat: 25 Set 2007
Missatges: 8
Ubicació: IGUALADA

MissatgePublicat: Dv Set 28, 2007 10:13 am    Assumpte: Respondre citant

Ja te rao ja la teva dona , la veritat és que he navegat amb mestral al delta, al trabucador , unes 4 vegades , dos d´aquests dies anava una mica passat de vela, peò moooola! Laughing .serà questió d´anar estalviant pasta i millorar el nivell,
lo que esta clar és que aquest esport enganxa!!! Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Set 28, 2007 4:42 pm    Assumpte: Respondre citant

El millor per estalviar Km es tenir el busca al movil... temps real saps on bufa. www.buscaviento.com
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Previsions i vent actual / Previsiones y viento actual Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web