Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SPOTS DE WIND I SURF A FUERTEVENTURA

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Spots de Catalunya, España i el Món/ Spots de Cataluña, España y el Mundo
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
miquel balasch rusiñol
Usuari

Registrat: 24 Abr 2007
Missatges: 36
Ubicació: terrassa

MissatgePublicat: Dj Mai 01, 2008 7:59 pm    Assumpte: SPOTS DE WIND I SURF A FUERTEVENTURA Respondre citant

Hola amics, marxo a Fuerteventura al maig i voldria saber si algú hi ha anat quins son les millors platges per fer wind o surf. El meu nivell es mig en les dues disciplines, així que no em feu la pirula i m´envieu amb vents de força 9 ni ones de 5m. Gracies Wink Wink Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mike Eskimo
Usuari

Registrat: 17 Set 2007
Missatges: 50
Ubicació: GIRONA

MissatgePublicat: Dg Mai 04, 2008 5:34 pm    Assumpte: Respondre citant

a la zona rene-egly, sud-est de la illa, està molt bé spot, però Jo hi vaig anar al setembre 9 dies i cap dia de vent grrrrr només tres dies i amb vent fluix, i com a molt oles d'1m.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Spots de Catalunya, España i el Món/ Spots de Cataluña, España y el Mundo Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web