Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

COPA D'ESPANYA ALMERIA - Report

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates i esdeveniments / Regatas y eventos
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
URI
Usuari

Registrat: 10 Feb 2006
Missatges: 279

MissatgePublicat: Dt Jul 29, 2008 7:34 pm    Assumpte: COPA D'ESPANYA ALMERIA - Report Respondre citant

Dijous per la tarda sortim 3 catalans amb rumb a Almeria per demostrar qui és el més home de tots on el primer round està clar que guanya el conductor que es va xupar els 850km que separen BCN-Almeria, esperem que a la propera la gent aprobi el carnet de conduïr… La veritat és que ens voliem currar la musica i menjar per afrontar la distància i al final la radio anava com el cul, només hi havia per col•locar un cassette al que teniem pensat connectar un MP3 i també estava esconyat, així que varem aguantar una estona amb la bateria de l’ordinador i després a base de xistes guarros i marranades varies per matar el temps Wink Tot i així a les 2am ja erem allà i ens vam sobar del tiron al motel més barato que varem trobar.

Per cert els catalans erem: Bernat Forner de 20 anys que s’ha passat de la T293 a la FW, Quim Sant de 16 anys que combina la T293 amb la FW, i servidor de més edat que fa una mica d’aquí i una mica d’allà. La setmana anterior varem aprofitar la regata de Fluvià la Gola per possar el material a punt i a nosaltres mateixos amb vent fort.

El divendres ja començava la competi, la primera prova programada a les 15h i el vent a les 12h ja prometia. De fet en Quim i Berni ja em volien matar perquè la seva segona regata de FW, primera experiència en una Copa i els porto a un spot més típic d’onades que altra cosa. La trencant de la platja feia por pel material, sort d’un petit espigó que ens protegia. Doncs la previ es va complir i varem fer 2 proves amb rasca però sobretot molta onada! Tots 3 varem fer la primera prova però en Berni no va entrar dins de temps tot i aguantar com un campió. A la segona prova la esquena, sobretot el cansanci i amb mil excuses varies vaig decidir no fer la segona prova i que seria el meu descarte, craso error... no hi ha res com tenir els pupilos menjan-te la orella remarcant la frase que dic sempre de no abandonar mai una prova. De fet no va ser un abandono perque la 2a prova no la vaig començar jejeje i estava moooolt fet pols, a qui més greu em sap és a mi que només acabant-la últim hagués quedat 3er de la general pero seria com allò de... “el futbol/windsurf es asi”. Es lo que hay ningú és perfecte, ara varem riure per la nit ehhh.

Dissabte comença amb un rollo totalment diferent, es una espera a que es reforci el tèrmic i el que hauriem d’haver fet és regalar un anemòmetre al comitè que no tenia ni idea. El tiu ens fa sortir amb 4 nusos, m’acosto al barco i al demanar per la boia em senyala una distància a prendre pel cul i suggereixo de bon rollo que millor apropar la boia (es que lo de donar sortida ho tenia claríssim el colega, era una pataleta perquè el dia anterior ningú va estar a la hora a l’aigua i por sus huevoz aquest cop donava la sortida a l’hora, qüestió d’orgull). Bueno total que segons ell ja la havia apropat perquè fos més curt, i m’ho va dir d’aquella manera del sur que no saps si és broma o en serio. La sortida va ser un espectacle: Només sortim planejant en Miguel (el portugués), en Pablo Ania i jo durant 2min fins que també ens quedem sense vent. La gent xiulant i el que intentava planejar l’únic que aconseguia era perdre sobrevent. Al cap d’una estona ens entra una ratxa que permet al primer arribar a la boia de barlo en 25min, jo arribo 3er en 30min i el vent va pujar 1 nus cosa que va permetre creuar la línia d’arribada només a 7 regatistes de gairebé 40 dins de temps. No sé quant va trigar en Miguel però jo 1h en completar el recorregut, estava destrossat.

I aquí va el ladrillo de la 2a prova... normalment no m’allargo tant però és surrealista. Bueno que evidentment el tiu volia fer una altra prova. Comença del mateix pal, només planegem 3 a la sortida però aquest cop sumant els minuts que vaig estar cenyint sense planejar fins que va entrar la ratxa són 10min!!!! El ultim través vaig trigar 7min en fer 50m perquè es va acabar completament el vent tèrmic i el Cisco que va entrar 3er es va tirar a l’aigua als ultims metres i va entrar remant amb una ma. Aquest cop només 5 creuem la línia d’arribada, jo torno a entrar 4art. A terra la gent volia matar al comitè, de fet va aparèixer al cap de 1:30h quan ja hi havia menys gent per fer la protesta encapçalada per Fernando amb el testimoni de la gent puntera que no havia entrat dins de temps. La opinió dels que haviem entrat dins de temps era que realment la prova no es tindria que haver donat desde el principi, però un cop el tiu te la dona i en total fem 4 voltes a un recorregut remant lo suficient per obrir-nos les mans el que no pot ser és anular-ho a terra. Un percal molt guapo com us podeu imaginar. Al final la jugada surt malament per tothom perquè només anulen la primera prova cosa que significa cap descarte a la classificació i entre la gent que el divendres va sudar de la 2a prova de vent fort (la major part de la flota) i la gent que no havia entrat dins de temps en poc vent, només els 2 primers del campionat havien puntuat a les 3 proves vàlides.

RESULTATS: Encara no els han penjat per internet però va així:
1er Pablo Ania (youth, menors de 20 anys)
2on Cisco (youth)
3er Miguel (portugal)
10è Uri
22è Quim (CAMPIÓ JUNIOR, menors de 17 anys)
En Berni no va poder acabar cap prova però s’ho mereixia pel que ha entrenat però les condicions no li van permetre.
Erem uns 38 participants més o menys.

REUNIÓ DE CLASSE: Com sempre no es va treure gaire cosa clara, i volen saber si es farà alguna regata a Catalunya. També troben a faltar que no es desplacin més catalans a les regates d’Espanya.

En Quim recollint la copa de 1er junior
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
yagoqueck
Usuari

Registrat: 10 Oct 2006
Missatges: 25
Ubicació: Cabrera de Mar

MissatgePublicat: Dc Jul 30, 2008 8:28 am    Assumpte: Re: COPA D'ESPANYA ALMERIA - Report Respondre citant

gracies Uri per el report!

per cert, en la foto del pike tens al Jaime Andres darrera teu?
molt be! jeje

Enhorabona al Quim per el millor Junior.

Ens veiem
Tornar a dalt
URI
Usuari

Registrat: 10 Feb 2006
Missatges: 279

MissatgePublicat: Dj Jul 31, 2008 7:14 am    Assumpte: Respondre citant

Yago a la propera no hi pots faltar, sera el surfari!

Es sap si algun club català organitzarà una copa o campionat l'any vinent de FW?
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates i esdeveniments / Regatas y eventos Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web