Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

QUAN M´ENGANXO VIRU!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
miquel balasch rusiñol
Usuari

Registrat: 24 Abr 2007
Missatges: 36
Ubicació: terrassa

MissatgePublicat: Dl Set 08, 2008 7:53 pm    Assumpte: QUAN M´ENGANXO VIRU!!! Respondre citant

Primer gràcies per les vostres respostes, m´han tret d´algun marron algun cop, ara per això, us informo, ja ser que es poc al que dic, perque només cal veure el nivell, però per mi es una gran proesa. fa anys que navego, però per motius personals ho vaig deixar, vaig tenir sustos per navegar sol, però ara vaig a Castefa, i si mes no em sento "vigilat", i l´altre día despres d´anys, vaig aconseguir enganxar el peu al foodstrap i anar amb l´arnes, però al enganxar el peu de darrera virava la taula, no molt, però lo suficient per girar i anar insegur, que he de fer?, Em varen dir que la posició era com tirat al davant, però no ho ser, i l´altre pregunta es que si varia la posicio dels cabos d´arnes, segons el vent i la força, perque crec haver vist que hi ha gen que els porta molt a prop del mastil i altres més endarrera, hi ha un posició "neutre", i ultim, per trasluxar... algun consell i algun petit secret, la faig si fa poc vent, però si bufa.... es un altre cantar!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Jordi Milan
Usuari

Registrat: 01 Jun 2008
Missatges: 71

MissatgePublicat: Dt Set 09, 2008 9:22 am    Assumpte: Respondre citant

Només et puc ajudar i una mica amb l'ho dels footstraps,ja que jo també fa poc que navego i aquest estiu els he aconseguit posar...

El que em van dir a mi...

Primer de tot has de anar amb l'arnés enganxat i amb una velocitat adient per entrar al planeig, sino ni ho intentis pq et virarà segur la taula.

Segon la gent sempre posa el Footstrap de davant primer, jo m`he acostumat a posar el de darrera primer, no se pq pero em va millor, encara que tarrisques a fer alguna que altre catapulta de més...

I el tema miquel per no virar és un equilibri dels pesos que poses entre les dues cames i la forca que li passes al peu de mastil amb l'arnés. Si et vira proa al vent és que et recolzes massa amb el peu de darrera i poc amb el de davant i el peu de màstil... A mi també em passava, i ho corretgeixo un cop tinc el peu de darrera posat i em recolzo fent una mica de molla amb els genolls i empenyant amb la cama del davant la taula, poso la cama del davant casi al canto de la taula on fa curva i empenyo varies vegades fins que aconsegueixo posar la taula amb la direccio de navegació aleshores la vela i lárnés fan el resta...

A veure si algú t'ajuda amb les altres coses espero haberte ajudat Smile
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dt Set 09, 2008 9:18 pm    Assumpte: Respondre citant

JA VEURÀS COM MÉS VEGADES HO INTENTIS MILLOR ANIRÀS. AL PRINCIPI JA ÉS NORMAL QUE ET PASSI... RECORDA MÀSTIL ENDAVENT!!!!!! Wink

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
albertt
Usuari

Registrat: 15 Des 2006
Missatges: 101
Ubicació: Terrassa

MissatgePublicat: Dg Set 14, 2008 7:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Ombre! k passa jordi! ja has tornat de vacances!!

aviam...segons el dubte aquest...jo sempre he posat lu primer de tot, peu al footstrap (1er ) dp arnes, i per ultim 2on (footstrap). Això te el perill de catapultar per lu que m'he d'afanyar a posar el segon peu, perquè sino ja estic a l'aigua entre que m'ho penso i ho intento.

albertt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
wind_dre
Usuari

Registrat: 18 Nov 2005
Missatges: 294
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Set 17, 2008 10:31 am    Assumpte: Respondre citant

Probablement és q el vent no es prou fort. si és així et recomano no posar el peu del darrera al footstrap.
Si el vent si és prou fort, és que recolzes massa pes a la cama del darrera, quan es passa el pes a la part del darrera de la taula, aquesta té tendència a virar. Orienta tu la taula al llarg, i quan tinguis el peu del darrera dins del footstrap no hi posis massa pes.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web