Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Forward amb condicions onshore

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Windivan
Usuari

Registrat: 27 Abr 2007
Missatges: 20
Ubicació: Barcelona y L'Escala

MissatgePublicat: Dt Set 09, 2008 9:36 am    Assumpte: Forward amb condicions onshore Respondre citant

Hola windsurfistes!

Fa ja 4 anys que faig windsurf i el meu nivell es trasluchada, duck jibe saltar i volcano... Però fa més d'un any que intentu el forward i no ia manera que em surti del tot bé.
Acostumu a navegar al Spot de Riells amb tramuntana o vents de sud però el que sol passar es que allà es massa onshore i per saltar s'ha de cenyir massa. Llavors per provar el forward segons el que man dit es que arribi una mica abans de saltar pero cla llavors no tinc onada. El que faig llavors es agafa les onades per darrera. Els errors que em passen sovint son aquets:
- quan faig la rotacio a l'aire la proa em toca l'aigua i s'em surten els peus dels footstraps.
- a vegades no sé si es perquè estic massa al llarg que la vela no té prou força per rotar tot el material.

Enfi després d'aquesta parrafada avera si algú em pot aconsellar una mica per poder treureme'l en aquestes condicions onshore perquè estic bloquejat xd. Mersi per llegir!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dt Set 09, 2008 9:16 pm    Assumpte: Respondre citant

JO NOMÉS ET PUC DIR QUE VINGUIS A LES REGATES I VEURÀS COM EL TEU NIVELL DE BEN SEGUR QUE PUJARÀ!!!

EL FET DE NAVEGAR CONTRA ELS ALTRES I AMB ELS ALTRES SEMPRE T'ANIMA A PROBAR TOTES LES XIMPLARIES Twisted Evil

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Marc E93
Usuari

Registrat: 13 Jul 2006
Missatges: 18

MissatgePublicat: Ds Set 13, 2008 9:24 am    Assumpte: forward Respondre citant

Hola!

Primerament, el forward, per mes que t'expliquin el treuras quan tu et creguis realment que el pots treure! Tot i així, com a petit consell:

Intenta practicar-lo quan bufi per 5m o veles mes petites (amb 5.8 el tema va molt lent...).
Al principi no t'obsessionis amb buscar la gran onada, perque si realment t'hi tires et sortira vertical i una bona nata... Busca fer-lo el mes LATERAL que puguis.
I com he dit , el mes important és que et creguis que el pots fer!

XAVI: Si ve a les regates d'eslalom? apendra el forward?? (Miraculós!!) jejeje Laughing

Marc Roca, Pozo, estiu 2008
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dg Set 14, 2008 6:00 am    Assumpte: Respondre citant

Una foto guapa Marc,
A les d'eslàlom es difícil però a la resta ....

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Windivan
Usuari

MissatgePublicat: Dt Set 16, 2008 7:49 am    Assumpte: Respondre citant

Merci per el consell marc, molt guapa la fotu ma quedat bastant clar on aniré aquest estiu durant un mes a practicaru jejej. Mentrestant a l'hivern m'hi posaré a fondu per la costa brava.
Tornar a dalt
RemcorE
Usuari

Registrat: 21 Abr 2008
Missatges: 16
Ubicació: Sant Feliu de Guixols

MissatgePublicat: Dt Set 16, 2008 9:57 am    Assumpte: Respondre citant

Bones!!!!!!

El forward es mental!!!!!!! Si ja has trencat aquesta barrera, es a dir tirante, poca cosa queda a dir!!!!

Si set surten els peus dels footstraps es per que no agrupes la taula amb la cama de popa en el moment que inicies la rotació.

Per cert, no passa absoutament que et toqui la proa a l'aigua, pero si veus que et toca... que fas mirant endavant???????????!!!!!!!!!!!!!!
Per tenir una rotació lateral mira per sobre de l'espatlla, i si la vols vertical mira per entre els braços...

Com mes al llarg i mes rapid millor!!!!

PD: especialment amb veles grans 5.5 cap a dalt (com a molt 6.5) retrassa mooooooooolt la ma de popa i caça la vela com si haguessis d partir la botavara en l'intent, com mes bestia facis la caçada mes rapida es la rotació!

Sort i ja gairebe ho tens!!!!!!

Gairebe no hi ha onada (nomes es choppy)

Mira la cama de popa!!!!!
www.windconcept.com/school
Tornar a dalt
Windivan
Usuari

MissatgePublicat: Dt Set 16, 2008 5:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Bua ara si que ma quedat cla on tinc l'error! Very Happy
La cama de darrera no la flexionu prou !!! la proxima tramuntanada ho probaré i estic convençut que els peus s'hem quedaran ben ficats als footstraps al aterrar (per cert miraré de fixar-los millor que em sembla que els portu massa oberts Embarassed )jejej.
Moltes gràcies per el consell RemcorE! Wink ja diré algu quan em surti el primer! Bon vent a tots!
Tornar a dalt
RemcorE
Usuari

Registrat: 21 Abr 2008
Missatges: 16
Ubicació: Sant Feliu de Guixols

MissatgePublicat: Ds Set 20, 2008 2:16 am    Assumpte: tema footstraps Respondre citant

Aixo mu va explicar en Pau Guillot:

T'ha d'agafar lateralment el peu, pero d'oberts (per dalt) t'ha d'entrar fins a l'empeine. SEMPRE facil d'entrar i sortir.

Espero veure't proximamanet a Pals
www.windconcept.com/school
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web