Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

No cal millorar!!!!??
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Freestyler
Usuari

Registrat: 17 Abr 2006
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dt Abr 18, 2006 3:48 pm    Assumpte: No cal millorar!!!!?? Respondre citant

Per que s'ha d'apendre a fer un "one-hand clewfisrt switchstance chacho540" si puntua igual que un solitari vulcano??

La puntuació que es donava al Riuet aconsegueix que ningu provi les maniobres més difícils, de fet provoca al contrari. Es comença pel més senzill i, en una ronda no fas el més difícil i espectacular. Empobrirà la imatge de les competicions.

Quatre pinyos fotent un volcano i dos fent un speedloop guanyen a un que acaba un gruby i un flaca!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
boro
Usuari

Registrat: 04 Feb 2005
Missatges: 88

MissatgePublicat: Dt Abr 18, 2006 6:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo crec que el métode de puntuació simplificat que es va utilitzar al Riuet va bé perque afavoreix la participació.

Potser es podria perfeccionar reduïnt un mica el valor a les maniobres no acabades (pinyos).

Es un tema que s'ha de rumiar molt bé.
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 9:16 am    Assumpte: Respondre citant

jo opino com en boro però crec que els jutges haurien de valorar la impresio general de cada mànega!!!!
no???? Shocked Shocked aixì pasari el qui més su curra Very Happy Very Happy

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 12:21 pm    Assumpte: Respondre citant

ieeeeeeeeeeepp ramon tagradaat la fotu? jejeje Razz

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Garriga
Usuari

Registrat: 01 Ago 2005
Missatges: 92
Ubicació: Premià

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 12:50 pm    Assumpte: Respondre citant

tindrien k aver 10 punts de valoracio total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 2:34 pm    Assumpte: Respondre citant

La meva opinió..

Crec que una maniobra ben feta doncs ha de tenir el 100% dels punts, ara bé si el que es fa es un pinyu com dieu, doncs 20% dels punts. si es fa pero mal acabat dons el 40%

Ho explico perque els de secà ho entenguin.

Air chacho:
ben fet = 10 punts,
mal acabat = 4 punts,
pinyo = 2 punts.

Dos grups de maniobres les dificils i les menys dificils.
Les dificils puntuar sobre 10 i les menys dificils sobre 5
les facils, com saltar a una ma o salt basic, doncs sobre 2, però amb una diferencia, aquestes o es fan bé 2 punts, o no es fan bé 1 punt.

Adeu, (estic marejat de tants punts)

E liat la troka? a10
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 4:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Vicenç escrigué:
La meva opinió..

Crec que una maniobra ben feta doncs ha de tenir el 100% dels punts, ara bé si el que es fa es un pinyu com dieu, doncs 20% dels punts. si es fa pero mal acabat dons el 40%

Ho explico perque els de secà ho entenguin.

Air chacho:
ben fet = 10 punts,
mal acabat = 4 punts,
pinyo = 2 punts.

Dos grups de maniobres les dificils i les menys dificils.
Les dificils puntuar sobre 10 i les menys dificils sobre 5
les facils, com saltar a una ma o salt basic, doncs sobre 2, però amb una diferencia, aquestes o es fan bé 2 punts, o no es fan bé 1 punt.

Adeu, (estic marejat de tants punts)

E liat la troka? a10

Molt be si comensem amb aixó vincens a la proxima regata de freestyle no cal que vinguis pk no tindras posibilitats de pasar.

Tornar a dalt
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Crec que el sistema de puntuació del Riuet és collonut perque permet tirar-se a moltes maniobres que saps que dificilment acabaràs Very Happy Very Happy

Si no tindrem un freestyle super encasillat amb els 4 primers llocs ocupats permanentment Evil or Very Mad

Tirar-se a coses en competi força molt i puja el nivell de manera evident, sino tothom surt a assegurar i l´espectacle decau !!!!

A més els piños també fan maco, no ¿?
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dc Abr 19, 2006 8:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Sergiespinosa escrigué:

Molt be si comensem amb aixó vincens a la proxima regata de freestyle no cal que vinguis pk no tindras posibilitats de pasar.

Sergi, a veure, jo no passaré la maniga evidentment a no ser que tingui a 3 o 4 patates també a la meva maniga, això està clar.

Personalment penso (i repeteixo, es opinio meva) que en certes proves, es mes just que passi un tiu que ha fet un airchacho per exemple que 2 intents de speed loop i un intent de vulcano.

És el meu punt de vista, re-re-repeteixo.

Fem un simil PER QUE TOTHOM HO ENTENGUI.. al futbol qui guanya ?: el qui marca un gol o el que xuta 12 vegades i no consegueix marcar mai... eh?

En fi, reflexionem..., i recordem que tots podrem passar mànigues.. sempre i quan estiguem a la part baixa del cuadre Wink i al mateix temps tinguem a gent del nostre nivell.

Adeu.
(un qui no passa mai manigues.. jeje...)
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

MissatgePublicat: Dj Abr 20, 2006 12:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo pensu que apart de competir em de pensar em pasarlu be. Si fos tan exigen la puntuació crec yo que la gent es desanimaria i no voldria vindre a les regates. Are windsurfcat esta creixent i ens interesa que segueixi. Cada cop anirem exigin més, de mica en mica somple la pica. Sino tenim gent no hi ha competi.

Tornar a dalt
Freestyler
Usuari

Registrat: 17 Abr 2006
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dj Abr 20, 2006 9:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Àllllex escrigué:

"permet tirar-se a moltes maniobres que saps que dificilment acabaràs
Si no tindrem un freestyle super encasillat amb els 4 primers llocs ocupats permanentment
Tirar-se a coses en competi força molt i puja el nivell de manera evident, sino tothom surt a assegurar i l´espectacle decau !!!! ""

Jo escric: Prova un spoc i cau, prova un flaca i cau, prova un gruby i cau, i ja no et queda màniga. Si et volen guanyar, faran dos helicopters i dos backwind! una mica trist...
Axio ajuda a millorar i és més espectacular!!!!

Com diu en Pau és important mirar la impressió general, evidentment hi ha intents i INTENTS. Saltar i deixar-te anar no és un intent de air chacho!
ës difícil, pero : un jutge per a cadascu i un parell per a impressió general
Tornar a dalt
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dv Abr 21, 2006 8:02 am    Assumpte: Respondre citant

Si els intents no puntuen ....apaga i vamonos !!!!

Crec que val la pena fomentar que la gent intenti maniobres i es motivi en competi puntuant el fet que es tiri a coses !!! qui ho pugui assegurar tot que s´apunti a la PWA Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Shocked Twisted Evil !!!!!
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dv Abr 21, 2006 5:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Àllllex escrigué:
Si els intents no puntuen ....apaga i vamonos !!!!

Hola alllex, els intents si que han de puntuar.. pero menys del que ho fan ara.. ta clar!

Adeu.
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dv Abr 21, 2006 6:01 pm    Assumpte: Respondre citant

pauwer escrigué:
Surprised
http://www.boardseekermag.com/special_features/moves_that_mattered/video/honas_massive_stalledfwd.mov
....

Siguent realistes.. el forward del jonas es molt alt, molt retardad, pero al mateix temps mal acabat... per part, té un 8 sobre 10.

si fos menys altet, retardad igual i ben acabat.. doncs un 10.

(NO hi veig gaire diferencia entre els teus stalledfwd a el riuet!!) Wink Wink Wink

Adeu.
Tornar a dalt
Garriga
Usuari

Registrat: 01 Ago 2005
Missatges: 92
Ubicació: Premià

MissatgePublicat: Dv Abr 21, 2006 9:13 pm    Assumpte: Respondre citant

No damaneu tan p no tenim jutges oficials i els ki hi han ara u fan prou be
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web