Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Tramuntana al Pantà de Boadella?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
SLimon
Usuari

Registrat: 26 Feb 2008
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dc Mar 25, 2009 3:39 pm    Assumpte: Tramuntana al Pantà de Boadella? Respondre citant

Hola!
Algú ha navegat al pantà de Boadella? sabeu si s'hi pot navegar?
se que allà es practica Wakeboard entre altres així que segurament també es pot practicar wsurf.

Gracies!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dg Mar 29, 2009 8:12 am    Assumpte: Respondre citant

Jo vaig apendre a navegar al pantà de Boadella. Hi havia una zona nàutica amb xiringuito, que suposo que encara es pot utilitzar (venint de Darnius). Dels dies que vaig estar en recordo un parell amb castanya, però no se si era tramuntana. (estic parlant de la prehistòria. Aprox 1981)
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
SLimon
Usuari

Registrat: 26 Feb 2008
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dl Mar 30, 2009 6:47 am    Assumpte: Tramuntana al Pantà de Boadella? Respondre citant

Eyh!
Merci, bé, de vent si en feia aleshores també n'ha de fer ara, així que tot es provar-ho Wink

Salut!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web