Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Riders Cap de Creus

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jordi capdevol
Usuari

Registrat: 28 Abr 2009
Missatges: 62

MissatgePublicat: Dv Mai 29, 2009 4:44 pm    Assumpte: Riders Cap de Creus Respondre citant

Eibo Xavi ¡¡¡

Soc en Jordi i estic a Capdevol de Port de la Selva (allà al far... al costat contrari del Pas). No se si em situas. Soc un dels "cuarentones" que per sort... ha recuperat el wind despres de molts anys de no navegar i he contagiat les ganes per aquest esport a la meva familia i amics (dona i tres petit de 12,10 i 9 anys i un bon grupet d´amics). Tots ja portem arnes i peus als footstraps i estem ben flipats (tambe els petits).

M´agrada molt la teva pagina i jo tambe he tingut la sort de navegar a la platje de Port amb una bona tramontana a l´hiver, mentres el sol s´amaga darrere de les montanyes del monestir de Sant Pere de Rodes i el poble queda il.luminat.

El dijous passat, despres de fer una bona navegada al migdia a Port, i fen uns donettes amb al Xavi Garcia (windiscovery) per recuperar forçes, deiem que aquesta temporada nova... teniem que conseguir fer un bon ambient windsurfero a la zona. ... com algunes activitats obertes a tots els nivells i edats... i fins i tot... fer unes boies per entrenar un slalom o un superx o alguna activitat amb algun dels pros de la zona per aprendre a fer freestyle.

No tinc gaire clar si es la meva passió per aquest esport o la falta de experiencia en aquest mon, pero penso que som un bon grupet de riders, que tenim la sort de navegar tot l´any als spots de la zona, com tú, en Yuma i L´Adria (de Cadaques) Jo i el Xavi (de Port) i L´Isaac i companyia de LLança i molts mes... i que tendriem que fer alguna cosa mes del que fem... pot ser un club, una associació o començar per fer algunes petites activitats per reunir els nens que pujen, els adults que s´inician i els que ja estem flipats per aquest esport?

No se Xavi... m´agradaria saber la teva opinió.

Força vent i onades. ja em diras...

A10
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dv Mai 29, 2009 5:39 pm    Assumpte: Respondre citant

ET VAIG CONTESTANT:

Eibo Xavi ¡¡¡

Soc en Jordi i estic a Capdevol de Port de la Selva (allà al far... al costat contrari del Pas). No se si em situas. Soc un dels "cuarentones" que per sort... ha recuperat el wind despres de molts anys de no navegar i he contagiat les ganes per aquest esport a la meva familia i amics (dona i tres petit de 12,10 i 9 anys i un bon grupet d´amics). Tots ja portem arnes i peus als footstraps i estem ben flipats (tambe els petits).

AIXÍ M'AGRADA QUE LES JOVES PROMESES COMENCIN A NAVEGAR.

M´agrada molt la teva pagina i jo tambe he tingut la sort de navegar a la platje de Port amb una bona tramontana a l´hiver, mentres el sol s´amaga darrere de les montanyes del monestir de Sant Pere de Rodes i el poble queda il.luminat.

PORT DE LA SELVA ÉS ESPECTACULAR I MÉS QUAN PUGES AL PAS...

El dijous passat, despres de fer una bona navegada al migdia a Port, i fen uns donettes amb al Xavi Garcia (windiscovery) per recuperar forçes, deiem que aquesta temporada nova... teniem que conseguir fer un bon ambient windsurfero a la zona. ... com algunes activitats obertes a tots els nivells i edats... i fins i tot... fer unes boies per entrenar un slalom o un superx o alguna activitat amb algun dels pros de la zona per aprendre a fer freestyle.

PERFECTE QUE US ANIMEU A FER TROBADES I NAVEGADES PLEGATS.

No tinc gaire clar si es la meva passió per aquest esport o la falta de experiencia en aquest mon, pero penso que som un bon grupet de riders, que tenim la sort de navegar tot l´any als spots de la zona, com tú, en Yuma i L´Adria (de Cadaques) Jo i el Xavi (de Port) i L´Isaac i companyia de LLança i molts mes... i que tendriem que fer alguna cosa mes del que fem... pot ser un club, una associació o començar per fer algunes petites activitats per reunir els nens que pujen, els adults que s´inician i els que ja estem flipats per aquest esport?

SI TENIU GANES DE FER COSES A PORT DE LA SELVA HI HA EL CN PORT DE LA SELVA, EN EL QUE PER CERT AQUEST ANY S'HA UNA DE LES MILLORS REGATES DE LA TEMPORADA, ON ESTIC SEGUR QUE US PODRIEN ORGANITZAR 4 BALISES SENSE CAP PROBLEMA I FER UN ESLALOM... US DIC EL CN PORT DE LA SELVA PERQUÈ TENEN MOLTS INFRAESTRUCTURA I MOLTES GANES DE FER COSES AMB LA VELA. AL CN PORT DE LA SELVA HI TENIU A EN XAVIER CASORRAN (WINDSURFISTE DE PLATJA DE SEMPRE) I EL GERENT QUE SON OBERTS DE MIRES. QUALSEVOL ESDEVENIMENT QUE FACIN ESTARÀ SOTA EL PARAIGUA DE LA FCV (ASSEGURANCES, SEGURETAT, PROMOCIÓ...).

PER ALTRA BANDA TAMBÉ HI HA LA GENT DE WINDISCOVERY QUE A LA PLATJA TENEN UNA BASE ON DE BEN SEGUR TAMBÉ PODEN FER COSES.

SOBRE EL TEMA DE CLUB-ASSOCIACIÓ SEMPRE ES POT ORGANITZAR,PERÒ A PORT DE LA SELVA JA HI TENIU UN ON HI PODEU APROFITAR LA SEVA SINERGIA ...

XAVI

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Mai 29, 2009 5:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Jordi!
Això de tornar a navegar i fer-ho x 4 mes es una tornada a lo gran!
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dv Mai 29, 2009 5:49 pm    Assumpte: Respondre citant

ei boneeees!!
sisi i tant que et reconec! es teus fills tenen un bon futur en aquest esport, són molt joves i naveguen molt bé.
tens molta raó amb això que dius que tenim molta sort de ser de la zona i poder navegar en aquests espots tant preciosos i amb una mitja força elevada de vent pel què fa a Catalunya.
aquests mesos no he visitat massa Port, ja sigui que no he enganxat vent els caps de setmana i també perqu´estic treballant a Palamós i allà tb es navega molt bé amb garbinets!

La meva opinió és la mateixa que la meva, jo tb estic molt enganxat a aquest maravellós esport que tantes coses positives ens dona, i tant poques de negatives.

El tema de fer algun club o associació la veritat és que no ho sé... però de quedar per fer trobades, competis entre nosaltres i tot això em sembla molt i molt positiu per a tots nosaltres.

us ajudaré em tot el què pugui! estem en contacte pel que sigui!
una abraçada!!
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dv Mai 29, 2009 5:58 pm    Assumpte: Respondre citant

ups, nosé pk no havia vist la resposta de'n Xavi.

Jordi: té raó quan diu que el CN Port té unes molt bones infrastructures, i que el seu president, en Xavi, sempre té moltes ganes de fer coses. jo el conec força i estic en contacte amb ell. s'hi podria parlar i segur que bon grat ens ajudaria en el que fos.

jo el què sempre he pensat es aprofitar les regates del CCF per poder navegar,fer una regata paral.lela per a amateurs. ja que la inmensa majoria de persones que naveguem no disposem de material d'onades, freestyle, slalom....això resluta impossible.
nosé fer regates amb el material que tingui la gent.... més d'estar per casa!!.....
això crec que també seria molt positiu, i de ben segur ue la gent s'enganxaria més al tema de competir.

Xavi Presi. hem de xerrar per fer una regata de Slalom a Cadaqués. tenim tamuntana i Garbí.... Smile més d'un regatista m'ha fet aquest comentari i crec que seria entranyable. amb tramuntana es podria fer alguna cosa rollo travessia posant boies fora la Bahia, caials i tornar!! això seria genial.....però bueno nosé que opineu!!
salut!!
m'agrada la idea de tot això
XAVI-WCAT
Usuari

MissatgePublicat: Ds Mai 30, 2009 9:49 am    Assumpte: Respondre citant

HOLA XAVI,

AMB EN XAVI CASSORRAN DEL CN PORT DE LA SELVA JA HO HAVÍEM COMENTAT FA TEMPS. ESTARIA BE FER ALGUNA REGATA PROMOCIONAL!
SEMPRE HE VOLGUT TIRAR ENDAVANT LES REGATES DE NIVELL 2 PER QUE ELS QUE VULGUIN ES PUGUIN ENGANXAR EN PROVAR LA SEVA HABILITAT EN UN CAMP DE REGATES! PER CERT NO ES TANT DIFÍCIL JO SEMPRE HI PARTICIPO...

MIREU DE PARLAR AMB EN XAVI CASORRAN I DE BEN SEGUR QUE US ORGANITZA UNA REGATILLA QUALSEVOL CAP DE SETMANA...

RECORDEU PERÒ QUE ÉS IMPORTANT ESTAR FEDERAT NOMÉS PEL TEMA DE L'ASSEGURANÇA! PEL 2009 COSTA UNS 52 EUROS A TRAVÉS DE CLUB! I DE BEN SEGUR QUE EL CN PORT DE LA SELVA US LES POT TRAMITAR SENSE SER SOCIS...

FAREM ALGO MÉS QUE UNA REGATA DEL CCF A PORT ! TRANQUIS JA HO ESTEM PREPARANT COMPANYS. Wink

Xavier Torres Isach
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
jordi capdevol
Usuari

Registrat: 28 Abr 2009
Missatges: 62

MissatgePublicat: Dl Jun 01, 2009 10:39 am    Assumpte: riders cap de creus Respondre citant

Eibo Xavis i Marius¡¡¡¡

Gracies per les vostres respostes i temps, de fet, nosaltres em recuperat de nou aquest esport, gracies als vostres consells i les bones maneres de fer a peu de platja.

Em posare en contacte amb el Xavi Casorran... jo tambe el conec (fem vela esportiva al Port gracies a ell), de correr per Girona i de la Wind (amb el Liberto, que per cert teniu alguna adreça de contacte amb ell).

Crec que teniu rao de que no es moment de fer un nou club o associació, que ja tenim el CNPS, la Windiscovery i que es temps de sumar.

Tambe penso que es un bon moment a la zona, per fer activitats o petites competis obertes a tothom i mes d´estar per casa, i que fins i tot, ens podriem relacionar i aprendre de la experiencia de Leucate, perque com el Xavicdq, jo tambe tinc la mateixa impressió de que es realment dificil poder entrar en el vostre circuit de regates, tant pel vostre nivell de navegació com pel material. Em sembla que falta un nivell intermig de activitats que pugui fer de enllaç entre la iniciació i vosaltres (a on estem la gran majoria de riders).

Tambe trobo, que es una llastima i que no hi ha cap tipus d´activitats pels nens o pels adolescents iniciats en aquest tipus de wind (no val dir-me que ja existeix la categoria de las bic 293 o similars) Els nens i adolescents flipan amb el super x, el freestyle, onades i slalom, fent de Ramon Pastor o de Marius, o de Xavi Garcia o de Jaume Junca..... Per fer boies i triangles ja esta la vela esportiva (que tambe es molt macu pero es diferent... aixo es el que em diuen els meus nens). Es una llastima que no fem el esforç d´adaptar aquest wind a la seva mida, força i nivell, perque de ben segur que tindriem una sorpresa. Entre LLança, Port, Cadaques, Roses, Sant Pere i L´Escala, segur que tindriem un bon grupet de nens dispossats a navegar.

Per acabar, que estem i estic a la vostra disposició per ajudar i per intertar fer realitat aquestes petites propostes...

Be ... ja em direu la vostra opinio....

Per cert... que son regates de nivell 2?

A10
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

MissatgePublicat: Dl Jun 01, 2009 11:09 am    Assumpte: Respondre citant

les regates de nivell 2 són les regates aquestes que demanes!

Xavier Torres Isach
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web