|
Windsurfcat.com Tens preguntes?...Busques respostes?
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Lluis_CB Usuari
Registrat: 28 Des 2006 Missatges: 254 Ubicació: Barcelona, Costa Brava & Leucate
|
Publicat: Dl Oct 12, 2009 8:29 am Assumpte: Perdut Arnes SailboardsTarifa a Leucate Le Goulet! |
|
|
Ahir Diumenge 11 d'Octubre navegada a Leucate, l'spot de Le Goulet...
Doncs aixo amb les presses de recollir el material i demes i amb el cotxe ben lluny al final mel vaig oblidar!! Per la zona on es deixa el material al sortir de l'aigua a descansar, per la zona del banc aquell...
L'Arnes es de la marca SailboardsTarifa, es blau clar i blanc.
Si algu l'ha trobat o en sap res li agrairia molt!
Suposu que al ser una marca espanyola si algu el troba perdut deduira que es d'un espanyol.. aviam si hi ha sort!  _________________ Be Wind my friend!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
XAVI-WCAT Usuari

Registrat: 26 Gen 2005 Missatges: 1670 Ubicació: Catalunya
|
Publicat: Dl Oct 12, 2009 8:42 am Assumpte: |
|
|
recordes sí hi havia algun català navegant en el mateix lloc que tu? _________________
Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Lluis_CB Usuari
Registrat: 28 Des 2006 Missatges: 254 Ubicació: Barcelona, Costa Brava & Leucate
|
Publicat: Dl Oct 12, 2009 9:34 am Assumpte: |
|
|
Hi havia 3 locals de S'agaró que mels vaig trobar pero no tinc el movil de cap d'ells
Tambe hi havien alguns espanyols mes pero ningu que conegues...
Aviam si hi ha sort i algu la vist i s'el guarda...
PD: tambe hi havia en camilo, pero va marxar abans que nosaltres _________________ Be Wind my friend!! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
Posada en marcha per programador web