Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Test a cuatro manos
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
matteo
Usuari

Registrat: 16 Set 2008
Missatges: 121

MissatgePublicat: Dc Oct 27, 2010 3:15 pm    Assumpte: Test a cuatro manos Respondre citant

Hola,
os paso el ultimo esfuerzo de Marius y mio,
muchas gracias a Ciber por las fotos y a Ignasi por editarlo todo:
http://www.windsurfer.es/2010/10/27/test-rrd-hard-core-76-matt-y-marius/

un saludo
Mat
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
matteo
Usuari

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 7:45 am    Assumpte: Respondre citant

Very Happy
Tornar a dalt
eva
Usuari

Registrat: 09 Des 2006
Missatges: 98

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 8:51 am    Assumpte: Respondre citant

jjjj Very Happy

Mi tabla también ha sufrido un test de cuatro manos, o más bien seis, todas por las que ha pasado...Es de tercera mano, y ya veremos si de alguna más.

Soy de la "escuela" de Pau, criterio para cambiar de material: que ya no funcione. También es verdad que con mi nivel no notaría demasiado la diferencia creo...

Me pregunto cuánto tiempo durará esto de las cuatro aletas, y también dejo una pregunta en el aire, ¿creéis que, desde que ha salido el kite, las tablas de windsurf están cambiando más rápidamente? Es decir, ¿ tienen que enchufar cosas nuevas para seguir vendiendo?

"Las modas constituyen el mecanismo ideal para acelerar la comercialización de la producción. Cuanta más rápida sea la sucesión de modas y cuanto más distintas sean mejor. Conviene que sean distintas, ya que, así, es más difícil que lo representativo de una moda pueda “llevarse” durante el tiempo de vigencia de otra: cada moda nueva tiene que arrinconar y mandar al trastero a los elementos de la anterior. De esta manera, la vida de los objetos de moda queda limitada a su tiempo de vigencia". (de emprendedores.es)

Toy filosófica, qué le vamos a hacer Laughing. Pero vamos, que nos enchufan cosas por todas partes, creo...Me quedo con mi tabla de una aleta para cuando vuelva la moda, de aquí a un par de años. A ver si aguanta Wink.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
jordi capdevol
Usuari

Registrat: 28 Abr 2009
Missatges: 62

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 10:40 am    Assumpte: Respondre citant

Molt be Eva i Pau, crec que la diferencia esta en el surfer... no en la taula. A mes... aquests petits de l'Escala, Port o el Maresme... amb quantes aletes navegaran? amb 1.. 2 o 4?
http://www.youtube.com/watch?v=MaBf65LqUyQ&feature=player_embedded#!
Tornar a dalt
matteo
Usuari

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 12:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Holaaa!
Me encanta que alguien conteste: diferentes puntos de vistas son super bienvenidos. Confirmo que al haber probado las 4 opciones "no aconsejaria de comprar una nueva tabla monoaleta"... Quien tiene la suya y le va bien encantado.
En Pals y no solo hay chcios con grandes niveles sin depender del material.
En italiano : "Quando c'è il manico!"
Un abrazo
M
Tornar a dalt
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 5:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Je, je.
M'agrada que algú s'hagi ficat en aquest fangar i que no hagi estat jo.

Jo a aquestes alçades, ja no seria gaire bel·ligerant en aquest tema. Crec que tothom i ningú te raó. El propi article del Mateo, en un atac de sinceritat, reconeix les servituds d'una tabla tan radical. I això no és fàcil quan has d'acontentar a qui t'ha donat "suport" en la teva adquisició.

Aquí, quasi un any i 10 planes del mateix debat:

http://www.u-ride.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13188&sid=7b1ab62782e05577d3ade61b16e4d993
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 6:29 pm    Assumpte: Respondre citant

vinga nois...

ara entro jo.

el meu punt de vista.... esperar una miqueta, jo recordo fa molts anys el copello que va fer una planxa twin, ohhh, ohhh.. twin.. tots els pros amb twin.

pero els temps passen, i atenció van tornar les single.!!

despres, les twins, les tri-fins i ara les quads... (això sembla una llotja.. a veure qui ofereix mes... o una subasta.. han dicho cinco aletas???... adjudicado al creador de la tabla con cinco).

un cop a l'aigua, m'he dedicat a mirar a la gent amb quad i twins.. i singles (que sempre que només quedem els dolents) però és aixi.

què he notat?, de la gent que navega bé... que amb les multialetes, giren mes curtet i prou. per tant poden surfejar.. fer més slashs.. allò que queda tant cool a les fotografies.

recordo a pozo izquierdo el fernando fotograf.. que tots coneixeu, que parlant amb ell em deia.. mira lo importante és que se vea espuma, cuanta mas espuma levantan al surfear la gente està más contenta...

doncs festa de l'espuma per tutti!

però recordem què és l'essencia de les onades... surfing i salts.

pel surfing, poden anar millor, .. però pels salts... res de res.. i el perquè... doncs molt sencill la velocitat, l'speed, el anar a tota hòstia contra l'onadeta de un metre i fotre un senyor bot.

sé de navegants amb bon nivell, per a mi un molt bon navegant, són els que s'hi dediquan a això (tot i que sigui amb més pena que gloria però en el fons és el seu modus vivendis.).
el que deia navegants de bon nivell que ni de lluny ara fan els salts que feien abans. i consequentment els forward stalled, o els mega backloops (que és el que surt en els videos.. ) ara són més baixets.

recordem que va passar a la prova de dinamarca, no sé si era una semifinal o que coi era.. que el campello necessitava saltar.. que va fer.. deixar la quad i agafar una single. AS SIMPLE AS THAT.

per tant.. la meva conclusió , val la pena sacrificar el salt per el surf... ?

vosaltres mateixos.. jo ho tinc claríssim... si ja salto poc imagineuvos si em posen una quad...

vinga.. adeu i que segueixi el debat.

nota: a veure si es pica algú.. coi que el foro està mort..

la meva planxa.

FANATIC NEW WAVE 75 SINGLE FIN i a mushaonra.
(L'ultima que va fer el senyor goya abans de crear la seva propia marca)
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 6:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Doncs si, tothom te raó.

Jo també he tingut una Angulo Amigu en el meu cas de 82 litres amb un shape tradicional i anava molt be. Això va ser fa dos anys o sigui que ho tinc fresc. També he provat twin i posteriorment Thruster i ara Quad.

El primer que aconsellaria es que ho proveu per poder tenir una opinió formada del que "en nota".

Crec que les noves configuracions no es que siguin "millors" que les antigues, si no que la navegació es diferent i Tu t'adaptes a la taula. En aquesta adaptació hi ha una serie de moviments que et surten millor o pitjor i aquí es on esta la diferencia.

Per exemple: Crec que si l'Eva proves de surfejar amb una twin, no voldria mai mes agafar una single...

Naturalment les aletes no es l'única variable. RRD te les mateixes taules que te en Quad però en single, pots triar. No serà el mateix la Hard Core Wave quad que la single, però tampoc serà el mateix la RRD en single que la Angulo de shape tradicional.

Crec que si algú ha adaptat el seu surf a una taula tradicional podrà treure li tant de suc com un altre que s'adapti a una Quad actual. La prova es que l'Angulo i en Kauli van estar al cap davant d'una prova de Surf cada un amb una taula antagònica a l'altre.

A mi m'està agradant molt de provar diferents taules amb diferents aletes, ho trobo divertit i enriquidor.

Recordem però que si no es fessin coses noves, encara estaríem fent servir taules de plàstic i de 3 metres de llarg.... aconsello que les proveu i després opineu.

Wink
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dj Oct 28, 2010 8:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Marius escrigué:

Per exemple: Crec que si l'Eva proves de surfejar amb una twin, no voldria mai mes agafar una single...
Mai més. Uf ! una mica categòric noo?

A favor de provar-ho tot si, però en qualsevol cas, en condicions com les dels últims dies a Pals, no recomenaria a ningú que provi el twin per primer cop. A no ser que vulgui anar en spin-out fins les medes.

Edito: A quasi ningú (per no ser tan absolut)
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 5:54 am    Assumpte: Respondre citant

Marius escrigué:
A mi m'està agradant molt de provar diferents taules amb diferents aletes, ho trobo divertit i enriquidor.

els castellans diuen...
quien mucho abarca poco aprieta.

crec que hi ha una 51% de marketing i 49% d'evolució. i sóc moderat.
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 6:38 am    Assumpte: Respondre citant

xavibal escrigué:
Marius escrigué:

Mai més. Uf ! una mica categòric noo?

A favor de provar-ho tot si, però en qualsevol cas, en condicions com les dels últims dies a Pals, no recomenaria a ningú que provi el twin per primer cop. A no ser que vulgui anar en spin-out fins les medes.

Edito: A quasi ningú (per no ser tan absolut)

Corregeixo: "mai mes" és massa categòric, és veritat, però també he dit "Crec" per no donar com a sabut del tot... Wink
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
matteo
Usuari

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 6:40 am    Assumpte: Respondre citant

Añadiria que en los ultimos dos años (2009 introduccion del twinzer) la forma, outline, linea scoop rocker, ancho y largo han cambiado bastante. Con esto la posicion de los footstraps (paso mas ancho). Justo por eso ahora se puede ir con 80 litros y 40 nudos cuando antes la tabla volaba y no quedaba pegada al agua. Tambien la distribucion de los volumenes ha cambiado bastante y eso se nota tanto en el planeo cuanto en el aterrizaje de los saltos. Tema aletas queda abierto, para mi forma de windsurfear (estilo es una palabra que dejo a los pros) mejor perder un poco en los saltos (si es verdad que con los quads se pierde) y ganar en fluidez de surf.

Otro tema es el "probar" una tabla. A mi normalmente me cuesta unas 4-8 horas para acostumbrarme a una nueva, y eso lo digo porque noto que cambiando posicion de pie de mastil, straps y aletas la tabla cambia mucho.
A vosotros los comentarios....
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 7:42 am    Assumpte: Respondre citant

bueno, mi modesta opinión es la siguiente:
soy poseedor de una tabou da curve 79l del 2007, es una tabla que va de cine, rápida, gira molt bé, surfeja millor.....great!!
només puc dir que he provat una twin en condicions d'onades i haig de dir que navagar p navegar, millor single sense dubte, però la diferència, i molt avismal, bé a l'hora de surfejar. el bottom es més curt i més radical i això permet encarar millor l'onada.
ara, també vull dir que la gent que te per exemple dues taules d'onades i algun dia naveguen amb Garbí a Cadaqués(per posar exemple) de què serveix portar 4 aletes?

saludos gent! una abraçada.
ja era hora que hi hagués un post així ostia!!! jajajajaja
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 9:05 am    Assumpte: Respondre citant

segurament,...

algú ha provat de pendre flors de bach abans de navegar amb una quad o single?

nota: és per posar un puntet de catxondeo al tema... Wink
Tornar a dalt
eva
Usuari

Registrat: 09 Des 2006
Missatges: 98

MissatgePublicat: Dv Oct 29, 2010 9:28 am    Assumpte: Respondre citant

A mi m'agraden més les flors de Baco que les de Bach jjj

Ok, donen més agarre en el bottom (el meu vocabulari de windsurf no dona més de si), però no és més maco arrivar a tenir aquest control per un mateix? És a dir, a mi m'agradaria arribar a controlar com ho fan alguns sense "dopping aletero" Wink. Potser si tingués pressupost per renovar material pensaria d'un altre manera.

En qualsevol cas, entenc que això dona més agarre, però surt més económic currars-ho una mica més un mateix, no?

Estic d'acord amb en Vice quan diu 51% marketing, 49% evolució.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web