Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Hola, ja navego enganxat a l'arnes per entrar als footstraps

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Invitat
Invitat

MissatgePublicat: Dj Jun 08, 2006 8:01 pm    Assumpte: Hola, ja navego enganxat a l'arnes per entrar als footstraps Respondre citant

Em costa entrar esl footstraps pq basicament quna hi entro la taula se menfonsa de darrera i s'encara al vent, que recomeneu de passos a seguirt per arribar a entrar en els footstraps.

Gracies per les respostes.
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dj Jun 08, 2006 8:35 pm    Assumpte: Re: Hola, ja navego enganxat a l'arnes per entrar als footst Respondre citant

Invitat escrigué:
Em costa entrar esl footstraps pq basicament quna hi entro la taula se menfonsa de darrera i s'encara al vent, que recomeneu de passos a seguirt per arribar a entrar en els footstraps.

Gracies per les respostes.

Anar una mica al llarg (depen de la velocitat que portis) ficar primer el peu de davant i el peu de darrera aprop del peu de davant pero darrera. Agafas una mica mes de velocitat i ficas el peu de darrera.

Si tens una planxa de freeride - race sempre et costara mes ficar el peu de darrera. Si tens freestyle o wave ta xupat. Si se tenfonsa la planxa es pk alumillor vas una mika poc a poc.

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
invitat
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 09, 2006 8:02 pm    Assumpte: Moltes Gracies Respondre citant

Merci per la informacio ho provare.

I ja et dire que tal em surto d'akesta.
Tornar a dalt
Isaac
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 09, 2006 9:40 pm    Assumpte: error típic Respondre citant

Jo recordo mlt bé d'aquesta situació perquè a mi també em passava fins que vaig descobrir el que era. El problema està en quan comencem a planejar, anant del través per exemple, doncs per posar els peus als foodstraps tanquem la vela del darrera, així aquesta fa força i ens fa de punt d'equilibri per posar els peus, però clar, com a conseqüència de tancar la vela i posar el pes més endarrere la taula s'aproa. El que has d'intentar és posar els peus als foodstraps sense moure la vela, és matemàtic i estic segur que a tothom li ha passat.
Als meus amic també els hi passava i un dia seguint-los des de darrere i corregint-los això de la vela vaig aconseguir que tots poséssin els peus i ara tots s'adonen de l'error igual que jo.
Si veus que no te'n surts prova això de posar-te una mica al llarg.
Bon vent gent!!!!!!!!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web