Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

06-02-12 Pals +50 nudos y 6º infernal

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ciber_99
Usuari

Registrat: 06 Oct 2008
Missatges: 16777215

MissatgePublicat: Dt Feb 07, 2012 2:50 pm    Assumpte: 06-02-12 Pals +50 nudos y 6º infernal Respondre citant

Solo Junca e Ivan han navegado, tremendo dia de viento y frio, se tiene que amar mucho este deporte para navegar en estas condiciones , mis felicitaciones a los rider, saludos

Jose Piña

[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
http://web.mac.com/ciber_992/J.Ciber_99/Windsurf_indice.html

Editat per darrera vegada per ciber_99 el Dj Feb 09, 2012 2:58 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dc Feb 08, 2012 10:30 am    Assumpte: Respondre citant

edito: s'han de tenir molt ben posats per navegar en aquestes condicions.

Editat per darrera vegada per FelipCosta el Dj Feb 09, 2012 9:40 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dc Feb 08, 2012 11:49 am    Assumpte: Respondre citant

les fotografies molt boniques..

però ho considero una imprudència. m'explico: i si passa alguna desgràcia? amb aquestes temperatures el cos perd ràpidament el bon funcionament i el % de que passi alguna desgràcia augmenta exponencialment.

un trencament de màstil a fora, o una caiguda forta.. qui us rescata? l'helicopter?, la resta de companys?, etc...
navegada aquesta = imprudència.

nota: tot comentat desde un punt de vista positiu.
nota 1: mentrestant a canàries onades i bona temperatura.
nota 2: si algú es pica.. que es rasqui.

com que potser algú no li agrada els comentaris que he posat.
ho arreglo una miqueta:
[fotografia de bar rafaeli, top model a la platja]

volia posar a alguna noia fent windsurf... he posat al google. "noia windsurfista navegant amb neopré sense passar fred" i no m'ha sortit res. per tant poso a la Bar rafaeli (que té nom de bar de polígon i que segurament si vingués a pals sería molt ben rebuda)

adeu

Editat per darrera vegada per FelipCosta el Dj Feb 09, 2012 10:22 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
junca
Usuari

Registrat: 03 Des 2006
Missatges: 232

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 2:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Testarrosa,no nomes erem dos a l'aigua erem mes i jo personalment vaig pendre les mesures de seguretat que vaig creuer oportunes...No se qui ets pero si vols un dia en parlem personalment.
Salutacions!!!

www.sailboardsgirona.com

www.simmerstyle.com

JUNCA SANYE CONSTRUCTORS PROMOTORS
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

Registrat: 22 Ago 2006
Missatges: 618
Ubicació: Cadaqués

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 3:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo evidentment que no hi era, la meva opinió davant gent que navega a 0 graus i 50 nusos m'ho guardi.
Uns dies abans hi vaig ser-hi, a uns 5 graus i 35 nusos amb vela 4.0. En un intent de forward se'm desmuntar la vela d la taula i evidentment cadascú ha de ser conseqüent amb els seus actes i jo ho vaig ser.
Evidentment amb temperatures de 0 graus es més problemàtic tenir un problema greu, però això et passa en tots els esports a la natura i de rosccom és el cas!! X això són esports de risc!!! Sinó dedicat al patxís i no critiquis a 2 persones que van gaudir de condicions extremes!

Tu navegues a l'hivern? Practiques esports extems.....

De bon rollo com tu eh!!!
Felicitats x les fotos i felicitats als riders!!!
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 3:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo evidentment que no hi era, la meva opinió davant gent que navega a 0 graus i 50 nusos m'ho guardi.
Uns dies abans hi vaig ser-hi, a uns 5 graus i 35 nusos amb vela 4.0. En un intent de forward se'm desmuntar la vela d la taula i evidentment cadascú ha de ser conseqüent amb els seus actes i jo ho vaig ser.
Evidentment amb temperatures de 0 graus es més problemàtic tenir un problema greu, però això et passa en tots els esports a la natura i de rosccom és el cas!! X això són esports de risc!!! Sinó dedicat al patxís i no critiquis a 2 persones que van gaudir de condicions extremes!

FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 3:08 pm    Assumpte: Respondre citant

ull vaig a donar LA MEVA PERSONAL OPINIÓ:

ja em diràs si us feu mal en aquetes condicions, P.E.: perdua de consciència, etc.. ojo no ho dic pel nivell sinó perquè fins i tot els grans navegants tenen accidents: Jason polakow, el BUJMA (marroquí world cup) que es va fotre l'hostia amb el triple forward a hawaii, etc... TOTS ABSOLUTAMENT TOTS, poden tenir accidents.
hem direu que en aquell infern de condicions (segons les imatges) algú us podría venir a buscar, o ja veig la magnifica trucada al 112 i salvamen marítim.

repeteix és la meva opnió i QUE NINGÚ S'OFENGUI.

ULL que potser parlo per parlar, ... no em feu cas.. que potser hi havia una moto d'aigua i un helicopter per la zona vigilant tots els bordos de cadascú. Wink

I com que potser algú també s'ofendra (sense llògica) miro d'arreglar-ho 2.0

[un altre fotografia ]

adeu.

Editat per darrera vegada per FelipCosta el Dj Feb 09, 2012 10:23 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 3:11 pm    Assumpte: Respondre citant

FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 3:13 pm    Assumpte: Respondre citant

xavicdq escrigué:

ep... en el fons em dones la raó. no tinc res en contra de navegar a l'hivern.
però no són les millors condicions i en situacions tant besties. penso que és una temeritat.

i ja està.

i de bon rotllo. : mai aprendràs el forward si fas un intent en ple hivern.
(pròpia experiència)

i que ningu s'enfadi..

DE FET EL PROPOSIT ERA ANIMAR AQUEST COLLONS DE FORO D'ALGUNA MANERA.... I SI .... ALMENYS AIXÍ ALGÚ DIU ALGUNA COSA!!! Wink
Tornar a dalt
junca
Usuari

Registrat: 03 Des 2006
Missatges: 232

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 5:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi espero que et recuperis molt ràpid!!!En quant a que l'hivern no apendras el forward.No estic d'acord potser un dia de 50 nosos no es el moment per a ning. Pero jo t'animo publicament a seguir provant-ho segur que feras un bon forward.Testarrosa el Merroqui es diu Boujme i aquest foro tambe hi estant invitades les noies.Espero no s'ofenguin amb la conya de les fotos.
SALUTACIONS!!!canvio y corto

www.sailboardsgirona.com

www.simmerstyle.com

JUNCA SANYE CONSTRUCTORS PROMOTORS
Tornar a dalt
Honey
Usuari

Registrat: 02 Oct 2007
Missatges: 242

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 7:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Testarrossa,premium,etc=nen que juga a l.amagatall.
Vicenç ??de sant cugat??navaguedor a riells? Potser????

La veritat es que no m.ha agradat mai posar.me a l.altura de "mamaratxos" com tu,aquesta vegada faré una excepció! Penses  que només tu saps el perill que hi ha entrant en aquestes condicions?Som adults i sabem i coneixem els riscos.. A cas ets el protector dels que naveguem a l.hivern?? També dir.te que et convido a parlar.ne em persona,demà a Pals? Ah! I de molt bon rollo ehh maco?? També portare un amic marroquí i t.explicara el significat de Moro!
Segueix practicant aquest maravellós esport! I no et desgastis assentat al despatx mirant nenes maques Wink guapoooo!!!

Honey= ivan cornell Pons 
Tiu m.has posat com una abella! I això que porto tot el mati rascan.me!!!!
Tornar a dalt
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 8:42 pm    Assumpte: Respondre citant

testarrossa tu que saps si faig forwards o no!! que el fallés no vol dir que no els fagi!!

No et donc la raó, sinó que em guardo la opinió i punt.

no hi ha massa vent sinó falta de material petit
no fa massa fred sinó mal equipat

pensa-hi ......
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 9:16 pm    Assumpte: Respondre citant

que ningú s'enfadi... que sou l'hòstia!!!!
entre uns que naveguen molt poc (jo) i els que naveguen massa... 10nidó

REPETEIXO QUE NINGÚ S'ENFADI... OÑÓ!!!! QUE ES CATXONDEO... veient el tema.
apa... adeu a tots. i vaig a borrarme del foro QUE ARA L'OFÈS SÓC JO!

ens veurem a l'aigua (sinó fa fred)

Wink

edito.. NO PUC BORRAR-ME O QUE EM BORRI L'ADMINISTRADOR.
però és el meu ultim post.
també he editat el nom del marroquí navegant. bujma.

ENS VEIEM AL FACEBOOK.
Tornar a dalt
jordi P
Usuari

Registrat: 12 Oct 2008
Missatges: 16777215

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 9:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Hobre ShaSha...és que en part una mica de raó tenen.

Potser en alguna cosa la teva opinió pot ser també vàlida, però això no et dona dret a jutjar o a tirar per terra el que altres han fet sense que ningú els obligues, plenament conscients i majors d'edat...i clar, sobretot el que no pots barrejar en dues linies de separació es dir que vas de "bon rollete" per acabar amb un "si algú els pica que es rasqui". O només vas de bon rollete o vas a picar, però les dues coses a la vegada no son compatibles.

Cadascú coneix els seus límits, jo no m'hi hagués posat allà...però hagués disfrutat veient-los. La setmana anterior vaig conèixer el meu límit en el que es refereix a fred i dissabte ni em plantejo pujar...però això no em permet tatxar de xalats a qui ho fagi, i si haig de fer alguna cosa segurament serà admirar-los.

Ivan, sóc el Jordi, ens vem conèixer en una rotonda de Pals un dia que acompanyaba a un colega i havieu quedat perque li vas vendre una Da Curve d'un amic teu...a més us he escrit algunes coses als posts del Ciber. Fa dos dissabtes et vaig tornar a veure a Pals però no et vaig dir res perque tu baixaves corrents per entrar a mar i jo pujava corrents per escalfar-me una mica, que estava més tieso que el pal d'una guitarra. Sou uns cracks!!!! Jo només espero arribar a fer la meitat del que feu vosaltres. Salut fiera!!!!!!
xavicdq
Usuari

MissatgePublicat: Dj Feb 09, 2012 9:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Shasha tant com x sortir del foro.....
Ara que almenys hi ha una mica de salsa jejejehe
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web