Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Defi Wind 2012

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Enblat
Usuari

Registrat: 18 Mai 2008
Missatges: 116
Ubicació: Platja d'aro-Pals

MissatgePublicat: Dl Mar 19, 2012 7:41 pm    Assumpte: Defi Wind 2012 Respondre citant

Hola a tots!

Estic pensantme anar a la Defi Wind d'aquest any i hi han algunes dubtes que fan que no em decideixi. Us agrairia que algú que hi hagi anat m'expliqui com funciona i si realment és una experiència que val la pena o una cursa mediàtica i prou:
1.- Material aconsellat- veles grans, ja que tinc una 7.0 m² com a maxima vela i em fa por fer curt (miraria de comprar-ne un altre). També per si he de buscar-me una taula que suporti més vela .
2.- Allotjament.- saber si és millor acampar o mirar d'anar a un alberg o pensió (en tot cas, s'accepten recomanacions).
3.- Material.- Per guardar el material és millor llogar una furgo o es pot deixar dins del cotxe sense cap perill.
4.- Grupillo de catalans que hi vagi.- Per raons de l'atzar, tota la meva colla de windsurf estan embarassats o acaben de parir. Per tant, hi hauria d'anar-hi solet. Algú més hi anirà?

En tot cas, si heu arribat fins aquí gràcies per la paciència!!

Salut i vent!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> General Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web